Skip to main content

Elke avond (meestal rond 1800 / 1830 of 1900) valt de wifi en het bedraad internet weg. 

Dit merken we omdat dan de TV begint te haperen en wegvalt. Dit duurt meestal 5 minuten en komt dan weer bij.

 

Ik heb 2 interactieve TV ontvangers, beide storen dan. 

Ik heb op mijn app gecheckt en zie idd dan de wifi geheel wegvalt. 

 

Ik heb al regelmatig de gehele apparaten gereset en de stroom eraf gehaald. Maar niks helpt

 

wie kan mij helpen?

 

Jan

Gebruikt u een draadloze verbindingset? 


wat bedoel je met draadloos verbindingset. Ik heb in mijn huis alles bedraad (naar TV, naar verschillende PC’s) en daarnaast verschillende wifi punten. 

 

De storing veroorzaakt dat zowel mijn bekabelde apparaten en mijn wifi geheel wegvalt


Deze:

Of deze:

Heeft u die in huis?


nee


Ok. Volgende: gebruikt u een switch in huis? Zo'n kastje met 5 of 8 poorten? Dat moet haast wel, want de Experiabox heeft maar hoogstens 4 poorten. En ik lees dat u nogal wat apparaten heeft aangesloten.

Wat is het merk en type van die switch? 


Gigamedia - NE808XR

 

Ik ben wel 1 stap verder. Alles werkt goed zolang ik maar 1 KPN interactieve TV ontvanger gebruik. Op het moment dat de 2e aangaat gaan beide in storing en valt gehele internet weg.

Schakel ik 1 van de ontvangers uit werkt alles naar behoren

 

 


alles al verschillende keren gereset, heel irritant dit, ook omdat 2e ontvanger in een B&B staat en het dus vaak voorkomt dat beide TV’s aanstaan.

 

Gaat KPN nog reageren. ben wel beetje klaar met de storingen

 

 


Ondersteunt die switch igmp snooping? Dat moet want anders werkt het niet. https://forum.kpn.com/kpncyclopedie-105/igmp-snooping-wat-is-het-en-waarom-is-het-belangrijk-456968