Skip to main content

Hi,

 

Sinds een half jaar heb ik om de paar weken problemen met draadloos internet. Ik weet het niet zeker maar heb het gevoel dat het is sinds de laatste FW update van het modem.

 

  1. Het lijkt of het bereik van het modem te kort is: voorheen kon ik het eerste superwifi punt verder wegzetten en was deze altijd groen. Nu moet ik hem tenminste 4 meter dichterbij  het modem zetten.
  2. Minimaal 1x per 2 weken valt in de 's nacht het eerste superwifi punt in constant rood. Ik moet dan het hele proces doorlopen van resetten, paarse led, aansluiten op modem, wachten op continu groen, ergens anders neerzetten en duimen dat ie het dan wel doet, dat tig x herhalen en dan werkt het weer  een aantal dagen. 

Ik ben er echt helemaal klaar mee en geloof niet dat dit via sw in te stellen is. Onze buren hebben dezelfde oplossing en totaal nergens problemen mee. Sterker nog: ik zie door mijn huis hun wifi met volle bak bereik. 

 

Thuiswerken is zo niet te doen. Wie kan me helpen?

 

Dirk.

Dat is niet zoals het zou moeten zijn @Dirk12345678 . Welk type modem heb je?


Dat is niet zoals het zou moeten zijn @Dirk12345678 . Welk type modem heb je?

Hallo @Joep1965 zoals @Dirk12345678 in de topictitel verneldt: KPN Box12

Thuiswerken die je daarom ook bij voorkeur bekabeld en niet draadloos @Dirk12345678 


Welkom op het forum @Dirk12345678. Als je verbinding wegvalt is thuiswerken niet zo fijn natuurlijk. Merk je dat ook als je het bekabeld probeert, of blijft het dan wel stabiel?

Ik begrijp uit je bericht dat de lampjes op de SuperWifi veranderen op het moment dat de verbinding wegvalt, maar wat doen de lampjes op de Box 12? Blijven die wel branden zoals anders of verandert daar ook iets?