Skip to main content

Beste,

Mijn contract bij KPN is al enige jaren geleden verlopen en steeds stilzwijgend door blijven looen.

Nu zie ik dat KPN bij een nieuw contract van 2 jaar een gratis televisie cadeau doet aan nieuwe klanten.

Nu ikzelf al 20 jaar klant ben bij KPN verwachten nog nooit door KPN benaderd ben om mijn contract door te nemen. Dat zou je na een langere periode van klant zijn wel mogen verwachten, maar ja de macht van de grote maakt ze ook licht arrogant. 

Nu wil ik een nieuw contract aangaan van 2 jaar en gebruik maken van de aanbieding dat je een nieuwe tv krijgt, is dat niet mogelijk wordt door de klantenservice gezegd. Maar je zou zeggen dat je een trouwe klant toch ook aan boord wil houden?! Maar niks is minder waar. Als je tegen de klantenservice zegt, dan zeg ik alles op, dus ook meerdere andere abonnementen waarvan het contract verlopen is, krijg je gewoon te horen, ik kan u wel een aanbieding doen met wat korting maar u krijgt geen TV erbij. 

Dat is toch weet echt typisch van een groot concern, dat je trouwe klanten enkel beloond met een beetje korting, die dezelfde nieuwe klant ook krijgt, maar die krijgt er dan nog een tv bij van €499,-. Met datzelfde cadeau bindt je toch ook weer een trouwe klant voor 2jaar aan je vast? 

 

Dit is het beleid, ik snap dat het teleurstellend is maar het is wat het is.
Maar het zou ook wel gek zijn dat je een nieuwe tv zou krijgen om klant te blijven, als KPN dit moet doen bij alle klanten zijn ze binnen een jaar failliet.


Je mag blij zijn dat je als bestaande klant nog een leuke korting aangeboden krijgt, maar de tegenprestatie is dan wèl dat je weer 1 of 2 jaar contractueel vast zit aan KPN en dat moet je maar willen.

Verder krijgen bestaande klant maandelijks via de nieuwsbrief leuke aanbiedingen, voor elk wat wils @JanTuinman