Skip to main content
Vraag

Internet en tv valt dagelijks weg

• 2 april 2025
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik ben woest...elke dag heb ik problemen met kpn internet tv,app werkt heel slecht en internetverbinding en tv is echt een drama.telkens wordt ik vh kastje naar de muur gestuurd.ik kan niet eens normaal tv kijken,elke dag weer.kom eens met een goede oplossing ipv dat ik mijn stekker er even uit moet halen.kpn ga je diep schamen...in de binnenlanden van Afrika hebben ze betere internetverbinding. 

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22124 reacties
  • 3 april 2025

​@Peters.kanters Je bent al een jaar of vijf aan het mopperen. Je woont nog steeds in een buitengebied neem ik aan. Je hebt al sneller internet buitengebied heb ik gelezen en dat is dan ook het maximale wat er mogelijk is. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27608 reacties
  • 4 april 2025

Hoi ​@Peters.kanters . Dat klinkt allemaal niet goed. Erg spijtig dat je zoveel issues ervaart.

Hier bij de KPN Community helpen klanten elkaar.  Mocht je daar prijs op stellen hebben we zo veel mogelijk informatie nodig wat je al geprobeerd hebt. 

Als je dat niet zit zitten zou ik een terugbel afspraak inplannen zodat je één op een advies en begeleiding kunt krijgen:

Contact en klantenservice | KPN

Het is en blijft slecht,na diverse telefoontjes met kpn en telkens van het kastje naar de muur gestuurd worden, krijg ik geen korting, zonet een uiters onbeschofte,slecht Nederlands sprekende medewerkster aan de telefoon gehad.ik ben helemaal klaar met kpn!!!

Kpn ga je schamen!!!

Joep 1965 je begrijpt er echt helemaal niets van!!!!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27608 reacties
  • 16 april 2025
Peters.kanters schreef:

Het is en blijft slecht,na diverse telefoontjes met kpn en telkens van het kastje naar de muur gestuurd worden, krijg ik geen korting, zonet een uiters onbeschofte,slecht Nederlands sprekende medewerkster aan de telefoon gehad.ik ben helemaal klaar met kpn!!!

Kpn ga je schamen!!!

Dat is erg jammer, Peter.   Ik lees in je start bericht dat je technische problemen ervaart.  Daar is dan wel toch samen met jou naar gekeken, mag ik aannemen? 

Ja alles al geprobeerd, de ene medewerker zegt dit en de andere weer dat..ze geven ook toe dat internet traag is...wat ik ook niet begrijp dat ik een 4G kastje heb ipv 5G.het gaat mij ook niet om de korting maar als kpn slecht internet geeft dat lijkt mij het normaal dat ik niet de hoofdprijs hoef te betalen...als je een snelle auto wil betaal je daarvoor en als je een panda koopt betaal je een stuk minder....dat zou met internet ook zo moeten zijn...helaas.en kpn heeft op het park het alleenrecht dus ze vinden het wel best zo!!!

En weer geen internet!!!!

Drama dit....ik walg van de kpn wat een schoften!!!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27608 reacties
  • 22 april 2025
Peters.kanters schreef:

En weer geen internet!!!!

Drama dit....ik walg van de kpn wat een schoften!!!

Ik snap dat je hier niet blij van wordt maar om ons nu schoften te noemen is misschien wat te veel van het goede.

We proberen je hier te helpen maar dan moeten we wel precies weten wat er speelt en wat je allemaal al gedaan hebt.