Skip to main content
Antwoord

Internet en TV werken niet

• March 10, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Hele dag doet de wifi en internet en tv niet, modem al gereset, geen storing volgens kpn.

Beste antwoord door Maja van KPN

Oei, als alles er uit ligt is dat niet zo fijn ​@HmS87 😕

Ik weet niet of het probleem nog steeds speelt, zo ja dan wil ik je toch aanraden om even contact te zoeken met onze klantenservice. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!

Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2025

Oei, als alles er uit ligt is dat niet zo fijn ​@HmS87 😕

Ik weet niet of het probleem nog steeds speelt, zo ja dan wil ik je toch aanraden om even contact te zoeken met onze klantenservice. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!

Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 17, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!