Skip to main content
Vraag

Internet glasvezel verbinding van KPN storingen

• April 17, 2026
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Sinds 30-3-2026 heb ik via KPN een glasvezel aansluiting, binnen 3 weken heb ik al 2 grote storingen gehad van de KPN server en dus geen internet en tv. 

De eerste storing duurde 16 uur, de tweede storing ruim 24 uur, waardoor ik niet kon werken via internet, het bevreeemd mij dat bij een storing telkens een tijdslimiet van 4 uur wordt genoemd wanneer de storing eventueel wordt opgelost.

In overleg met mijn rechtsbijstand verzekering verzoek ik om de niet geleverde service van KPN te compenserenen indien de storingen in de toekomst weer voordoen..ik genood zaak ben om mijn contract bij KPN op te zeggen, zonder eventuele kosten en of boetes.

1 reactie

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • April 17, 2026

Welkom ​@Barry van A!

Je kunt via de volgende link creditering aanvragen voor de uren dat er geen diensten geleverd waren. De creditering geldt alleen voor de uren van de daadwerkelijke storing. Het contract kan echter niet worden ontbonden, tenzij KPN meer niet levert dan wel. Dit zal door KPN moeten worden beoordeeld, maar laten we er vanuit gaan dat dit niet het geval zal zijn. Het lijkt erop dat dit gewoon pech was.

Linkje: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering