Internet hapert regelmatig na update modem door kpn
Ik ga er vanuit dat je V10 modem een update heeft gehad en wellicht heb je wat aan de link , laat je even weten of het je heeft geholpen
Â
Â
Hi en welkom hier ​
Heb je de update gekregen waar ​
Kom je er niet uit, laat dan specifiek weten waar je tegen aan loopt. Gebruik je internet via een kabel of draadloos? Werkt het bekabeld wel goed? Wat gebeurt er precies? Wat heb je al geprobeerd? Ervaar je haperend internet op één of meerdere apparaten? Alle details zijn welkom. Zo kunnen we je hier in de community beter op weg helpen.
Internet geeft regelmatig niet thuis. Alles draadloos. Meerdere apparaten hebben er last van!
Internet geeft regelmatig niet thuis. Alles draadloos. Meerdere apparaten hebben er last van!
​
Bedankt, inmiddels KPN gebeld en zij hebben mij geholpen het modem een nieuwe route toe laten kiezen. Het probleem lijkt opgelost.
Bedankt, inmiddels KPN gebeld en zij hebben mij geholpen het modem een nieuwe route toe laten kiezen. Het probleem lijkt opgelost.
​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.