Skip to main content

een goede middag

heb een vraagje over mij internet  heb 1000 mb internet en  game veel op de XBOX  ONE digitale versie  de s versie  speel  FC 24  vroeger ook wel FIFA genoemd maar als ik online gaat is het traag en sloom en hapert veel  en terwijl de tegenstanders wel goed is blijkbaar heb alles bekabeld  aangesloten afgelopen dagen is het hier niet te doen kan iemand daar bij helpen qua snelheid haalt het wel zit tussen de 900 en 1000 in dus ja waar ligt het aan dan 

Wat meldt de uitslag van de Speedtest? En zit je wellicht achter een VPN?

https://www.kpn.com/internet/speedtest


wat ik al zei de snelheid haalt ie wel das het probleem niet en welke VPN zou ik dan moeten zitten is dat die van KPN dan  ja sorry heb daar niet zo veel verstand van hoor 


Wat is je snelheid dan die je nu haalt volgens de speedtest?


Wat ik al zijn haal tussen 850 en 1000 binnen  maar zal wel vanavond ff foto maken van de snelheid dan kun je het zien wil daar graag een oplossing voor 


@snoek1978 Het is sterk afhankelijk welke server je en jouw tegenstander gebruiken. Indien beide dezelfde server gebruiken, en jouw tegenstander heeft geen lag, dan ligt het probleem bij jou. Maar FC24 is erg buggy, zelfs de UI is langzaam. 


Ja snap ik maar welke server word er voor Europa gebruikt dan voor de fc of gaat het naar een andere bestemming dan Europa dan  hoe kan ik dat zien en kan het worden. Opgelost ook 


@snoek1978 De lijst van servers voor FC24, als je crossplay spelt, hebben PC speler meest voordelen tegenover jou

  • Amsterdam
  • Bahrain
  • Buenos Aires
  • Dallas
  • De Moins
  • Dubai
  • Dublin
  • Frankfurt
  • Helsinki
  • Hong Kong
  • Johannesburg
  • Lagos
  • Lima
  • London
  • Los Angeles
  • Madrid
  • Manama
  • Mexico City
  • Miami
  • Milan
  • Paris
  • Portland
  • Santiago
  • São Paulo
  • Singapore
  • Sydney
  • Tel Aviv
  • Tokyo
  • Virginia
  • Warsaw
  • Zurich

 


Reageer