Hoi.
Gisteren is mijn internetverbinding in quarantaine gezet door het abuse team.
We hebben toen alle instructies opgevolgd.
Ons internet lijkt nu nog steeds in quarantaine te staan. Ik zou graag weer gebruik kunnen maken van mijn verbinding.
Beantwoord
Internet in quarantaine na misbruik
Beste antwoord door Erik van KPN
wjb schreef:
Ik snap ook niet waarom er nog niemand van KPN op dit topic gereageerd heeft. 😞
Omdat er vandaag maar twee van ons aanwezig zijn/waren. Welkom, Fabian, op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk weer hersteld wilt hebben. Mails naar Abuse worden binnen 24 uur beantwoord (binnen kantoortijden binnen 2 uur). Echter, bij quarantaine kun je jezelf meestal weer deblokkeren. Dit doe je door, op het formulier dat je invult nadat je de instructies hebt uitgevoerd, een vinkje te zetten in het speciale vakje. Heb je dat ook gedaan? Zo niet, vul het contactformulier nog een keer in, en doe dat alsnog.
Als dat niet helpt, of het vakje is er niet, dan is er helaas niets anders te doen dan afwachten tot Abuse contact met je opneemt. De klantenservice, forummoderators inbegrepen, kunnen hier niets aan doen.
Meer informatie over Abuse blokkades en wat te doen vind je hier.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.