Skip to main content

Hi,  

 

Ik heb precies t zelfde de kpn box 12 internet lampje blijft knipperen geen internet.ook het rode kabel tje al vervangen met andere. Ook gereset alles.

 

Nog tips 
 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

XGSPON (zwart rechthoekig glasvezel kastje) met linksonder een serienummer met barcode aan de voorkant? Er is een verkeerde batch van dit kastje geweest waarvan de WAN poort defect gaat bij storingen in het energienet. (O.a. stroomstoring) De enige oplossing is dan het vervangen van de XGSPON ONT door een KPN monteur. Bel daarvoor met KPN op 0800-0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.   OF MISSCHIEN ook dit probleem 


Beste @Marz023, welkom! Vervelend probleem zo! Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad via 0800-0402? Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Mocht je toch willen dat ik met je meekijk, vul gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Dan kijk ik met je mee. 


Opgelost 


Hi,  

 

Ik heb precies t zelfde de kpn box 12 internet lampje blijft knipperen geen internet.ook het rode kabel tje al vervangen met andere. Ook gereset alles.

 

Nog tips 
 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ook hier problemen met de wifi en de bedrade pc's verbindingen die om de paar minuten aan en uit gaan. Alles gecheckt en het modem gereset. Het internetlampje bleef knipperen.

Nu, enkele uren en veel ergernissen later werkt alles weer zonder onderbrekingen?!

Hoe kan dit zomaar? Ik werk thuis en heb het internet hard nodig. Is het mogelijk dat KPN het voortaan vooraf doorgeeft als ze aan de glasvezelaansluiting gaan 'sleutelen'. Dit zou een hoop irritatie voorkomen!


Normaliter krijg je daar zeker een seintje van @Vinc! Er kan per abuis eens een verstoring voorkomen, mijn excuses voor het ongemak!


XGSPON (zwart rechthoekig glasvezel kastje) met linksonder een serienummer met barcode aan de voorkant? Er is een verkeerde batch van dit kastje geweest waarvan de WAN poort defect gaat bij storingen in het energienet. (O.a. stroomstoring) De enige oplossing is dan het vervangen van de XGSPON ONT door een KPN monteur. Bel daarvoor met KPN op 0800-0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.   OF MISSCHIEN ook dit probleem 

Ik wil dit draadje niet stelen, maar dit is precies het probleem dat wij hier hebben. Er is vandeweek onderhoud geweest op het stroom netwerk waardoor er een aantal uur geen stroom was. Toen de stroom terug was wilde de modem met geen mogelijkheid een verbinding maken. Daarna de laptop rechtstreeks op het XGSPON kastje aangesloten en geprobeerd een PPPoE verbinding te maken, maar er wordt niet eens gedetecteerd dat er een netwerk kabel is aangesloten. 

Bijna een uur met KPN aan de telefoon gezeten, alles gereset etc etc, niets werkte. KPN Monteur komt donderdag langs, ik hoop dat hij van die XGSPON kastjes bij zich heeft @Marcia_ ? ;)


Als het goed is, wel! Ik zie staan dat de monteur geweest is en dat het oplost is, @asaki2769. Goed om te lezen!


Als het goed is, wel! Ik zie staan dat de monteur geweest is en dat het oplost is, @asaki2769. Goed om te lezen!

Jazeker, was binnen 10 minuten gefixed! Bedankt voor de reply! :)


Reageer