Skip to main content

Hoi, ik heb sinds gisteren KPN internet abonnement. Alleen ik heb geen internet. Lampje op de modem blijft snel groen knipperen. Heb al een en ander gezocht en kan zijn Ratchet IP adres binnen gehaald moet worden en van alles geprobeerd maar ik heb net een online test gedaan en krijg dan de melding: De KPN verbinding werkt correct maar er is een probleem bij jou thuis. Voor mogelijke oplossingen, klik je op 'Volgende'.… dan zie ik een kruisje staan bij Netwerk wijk centrale… ik kan mij herinneren toen ik t-mobile glasvezels heb genomen toen moest de monteur iets omzetten in de schakelkast… ik heb inmiddels 3 keer gebeld met KPN en enige wat ik krijg als antwoord of ik de modem heb gereset… alles al tig keer gedaan maar geen resultaat… heeft iemand hier ook problemen. We gehad?

Groet Bas

Hey @Bas Gruyters, welkom! Zoals je merkt is het forum niet de beste plek voor dit soort vragen. We zijn een aantal dagen verder, heb je inmiddels wel internet?

Zo niet, dan is de kortste klap toch opnieuw bellen (0800-0402). Dan kan er een monteur gepland worden om hier naar te kijken.


Hey @Bas Gruyters, welkom! Zoals je merkt is het forum niet de beste plek voor dit soort vragen. We zijn een aantal dagen verder, heb je inmiddels wel internet?

Zo niet, dan is de kortste klap toch opnieuw bellen (0800-0402). Dan kan er een monteur gepland worden om hier naar te kijken.

 

Hoi Erik, Dank je 😉 Yes ik heb internet!

Ik had van alles geprobeerd ook na 5x bellen. Uiteindelijk is gisteren een monteur langs geweest en het was een kabeltje wat fysiek moest worden omgezet in de wijk centrale. Dit had ik ook al aangeven bij de KPN medewerkers maar die begrepen het niet helemaal. Gelukkig was de monteur gisteren wel scherp. 

Grz Bas


Fijn om te horen dat er uiteindelijk een monteur is geweest en dat het opgelost is 🙂 Wens ik je verder veel plezier met je internet!