Skip to main content
Antwoord

Internet lampje modem blijft knipperen. Is mijn lijn al wel geactiveerd?

• January 3, 2025
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Goedenavond,

Ik kan vanaf 3 januari mijn nieuwe kpn modem installeren. Dit zojuist gedaan en ik ben nu een half uur verder en het internet lampje blijft maar knipperen. Is mijn aansluiting wel geactiveerd? Of is er iets anders aan de hand?

Met vriendelijke groet,

Kath1990

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Kath1990. Welkom op de KPN Community! Je bent al goed bezig geweest, maar vervelend dat je nog geen verbinding hebt met je nieuwe aansluiting. 

Zoals je merkt kan het even duren voordat er een moderator naar je topic kijkt, dus het is voor zulke vragen beter om gelijk even telefonisch contact te leggen. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Hopelijk heb je nu al wel een verbinding en anders zou ik gelijk even bellen. Ook hebben we een hele mooie installatievideo gemaakt voor het installeren van je modem op een glasvezelverbinding. Anders kun je nog de installatiehulp raadplegen op onze website.

Laat maar weten of ik nog iets voor je kan doen :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2025

Hoi ​@Kath1990. Welkom op de KPN Community! Je bent al goed bezig geweest, maar vervelend dat je nog geen verbinding hebt met je nieuwe aansluiting. 

Zoals je merkt kan het even duren voordat er een moderator naar je topic kijkt, dus het is voor zulke vragen beter om gelijk even telefonisch contact te leggen. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Hopelijk heb je nu al wel een verbinding en anders zou ik gelijk even bellen. Ook hebben we een hele mooie installatievideo gemaakt voor het installeren van je modem op een glasvezelverbinding. Anders kun je nog de installatiehulp raadplegen op onze website.

Laat maar weten of ik nog iets voor je kan doen :)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2025

Hallo, bedankt voor de moeite. Ik heb inmiddels verbinding. Mvg Kathinka 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank je dat je het nog even liet weten. Veel plezier met je verbinding!