Skip to main content

Vrijdagnacht is er bij werkzaamheden iets fout gegaan, vervolgens had de hele straat geen internet meer, het bedrijf wat de werkzaamheden uitvoerde mocht pas gisteren (woensdagmiddag) aan het herstel beginnen van KPN (lekker klantvriendelijk) en vanochtend vroeg brandde het glas lampje weer. Ondertussen hebben alle bewoners tig x moeten bellen met de klantenservice.

Nu hebben de meesten weer verbinding, echter bij mij knipper het internet lampje op het modem. Heb deze al paar x herstart, ook met de sateprikker. Als ik bel met de KPN om dit probleem te melden dan kunnen ze niets omdat de oude storing mbt glas bij hun nog niet op afgehandeld staat.

Net de aannemer die het uitgevoerd heeft gesproken en die is alles nog aan het doorvoeren en hoopt dat eea dan morgen bij KPN ook doorkomt, maar dat zou ook best langer kunnen duren.

Ondertussen is de overstap naar Ziggo niet meer ver weg want ben helemaal klaar met KPN

Dus heeft iemand tips dan hoor ik die graag.

 

 

Hi @Fab24, welkom hier. 

Als ik dit goed zie gaat het om een storing in Gorinchem, die uit 2 delen bestond. Een gedeelte was wél opgelost en een gedeelte waar jij onder viel niet. Als ik nog beter kijk is dit inmiddels ook het geval en is er voor morgen een monteur voor je ingepland. Herken je dit? En zo ja, zou je morgen willen laten weten of het opgelost is? 

Ik hoor graag van je. 


Reageer