Skip to main content
Antwoord

Internet ligt er regelmatig uit dan moet ik modem herstarten

• March 11, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb continue storing dat het internet eruit ligt, elke keer de modem opnieuw opstarten door het stroom er 2 minuten er vanaf te halen ook voor het glasvezelkastje. Nu probeer ik in contact te komen met kpn voor een oplossing maar iedere optie die ik kies leid mij weer terug naar de storingcheck. Ik kom helemaal nergens. Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen want 3x per dag minimaal de verbinding resetten wordt ik heel moe van

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Tristankooij . Welkom bij de KPN Community.

Dat is inderdaad geen doen zo.  Liggen telkens al je diensten er uit?  Wat zie je op het modem gebeuren ? Gaan er ook lampjes rood branden?

Als je alle kabels even bij langs bent geweest en alles zit verder goed aangesloten kun je het beste een terugbel afspraak inplannen. Dat kan via deze link:

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina).  Een collega kan dan de lijn doormeten en eventueel actie ondernemen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Hoi ​@Tristankooij . Welkom bij de KPN Community.

Dat is inderdaad geen doen zo.  Liggen telkens al je diensten er uit?  Wat zie je op het modem gebeuren ? Gaan er ook lampjes rood branden?

Als je alle kabels even bij langs bent geweest en alles zit verder goed aangesloten kun je het beste een terugbel afspraak inplannen. Dat kan via deze link:

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina).  Een collega kan dan de lijn doormeten en eventueel actie ondernemen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2025

Ik heb ondertussen een nieuwe modem en kabels gekregen van jullie maar het probleem is er nog steeds. Het is enorm frustrerend. 

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb ondertussen een nieuwe modem en kabels gekregen van jullie maar het probleem is er nog steeds. Het is enorm frustrerend. 

Oei, dan is er toch meer aan de hand. Ik zou in dat geval weer een terugbel afspraak maken. Als het goed is, is er gelogd dat je een nieuw modem hebt en dat dat dus blijkbaar niet de oplossing is.

Ik verwacht dat er een monteur aangestuurd gaat worden.Â