Skip to main content
Antwoord

Internet meerdere malen plat de afgelopen drie dagen

• July 1, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo KPN (gebruikers),

In de afgelopen 3 dagen is mijn internet een uur lang plat geweest elke dag op random tijden.

Zelf woon ik in het oosten van de provincie groningen, heeft iemand anders hier ook last van?

Ik zit te denken om over te stappen omdat dit echt niet normaal is, en ik ook websites thuis host.

Mijn glasvezel lampje knippert ook in de meterkast, dan gaat mijn modem plat, zelfs wanneer het glasvezel lampje wel brandt, herstart het internet nog steeds niet.

Dit kan soms 3-4 uur duren, en dan opeens werkt alles weer.

Soms is er ook gewoon weken niks aan de hand, en dan weer wel, het is gewoon heel onstabiel allemaal.

Iemand enig idee?

Beste antwoord door Aaron.P

Hi ​@Aaron.P, welkom bij onze community. 

Dit is inderdaad niet wat je werkbaar noemt, dus laten we kijken hoe we dit op kunnen lossen. Heb je het glasvezelkastje ook al een paar minuten stroomloos gemaakt? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? Zou je daarna ook je modem willen resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Heb je dit probleem overigens op meerdere apparaten?

Helpt dit ook niet? Dan stel ik voor om contact met ons op te nemen op het moment dat dit gebeurt, dit kan via 0800 0402. Je kunt ook makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. y leden, waarvoor dank. 

Hallo Alex,

Bedankt voor uw antwoord, ik heb ondertussen een TP-Link router gekocht en aangesloten, het is tot nu toe stabiel gebleven zonder problemen.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Dit is inderdaad niet wat je werkbaar noemt, dus laten we kijken hoe we dit op kunnen lossen. Heb je het glasvezelkastje ook al een paar minuten stroomloos gemaakt? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? Zou je daarna ook je modem willen resetten naar fabrieksinstellingen? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Heb je dit probleem overigens op meerdere apparaten?

Helpt dit ook niet? Dan stel ik voor om contact met ons op te nemen op het moment dat dit gebeurt, dit kan via 0800 0402. Je kunt ook makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. y leden, waarvoor dank. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Hallo Alex,

Bedankt voor uw antwoord, ik heb ondertussen een TP-Link router gekocht en aangesloten, het is tot nu toe stabiel gebleven zonder problemen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 17, 2025

Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt en bedankt voor je terugkoppeling hier!