Skip to main content

Na de verhuizing eer gister zou vandaag internet worden aangesloten ..maar helaas de monteur kon niets betekenen voor ons .

Maar was de oplossing morgen komt een collega je wordt gebeld ..helaas niet gebeld maar een mail met maak.maar een nieuwe afspraak..en ja hoor over een week kan dat pas weer 

Nu.moet ik soms thuis werken en zou dus graag tijdelijk internet oid hebben en om tv te kijken zou ook niet gek zijn 

Is deze.mogelijkheid er voor bestaande klanten (meer dan 20 jaar al) 

Hoor graag wat mogelijk 

Ron , Hoofddorp

Hallo @mimarron , je kan het beste meteen de helpdesk bellen en vragen om een noodpakket. Als je ook mobiele telefonie afneemt, kan KPN daar MB’s bijstorten zodat je de data binnenshuis kan delen.

Het is geen oplossing voor het thuiswerken, maar je bent dan in ieder geval niet verstoken van internet.

Ndertussen na 3 monteurs en een glasvezel monteur werkt t allemaal, mis alleen een onderdeel van t glasvezel kastje om hem op te hangen , gaan zien of dat nog komt

Fijn om te lezen dat het nu werkt. Welk kastje bedoel je overigens dat je wilt ophangen? Bedoel je misschien de modem? Zou je anders hier een foto willen plaatsen?

Nee modem heb ik maar de muurplaat vande ftu mis ik en die komt niet zomaar , ik moet weer voor de 4e keer een monteur laten komen .

Men denkt dat vrij nemen gratis is ofzo... kan door de brievenbus ik monteer zelf maar daar werken we niet aan mee

Het is me nu duidelijk en ik snap ook wat jij bedoelt. Deze kan ik zelf niet opsturen, hier moet inderdaad een netwerkmonteur voor komen. Dit wordt door een monteur gedaan omdat glasvezel iets gevoeliger is dan bijvoorbeeld een xDSL kabel en de monteur kan controleren dat alles goed werkt. 

Ik bedank je in ieder geval voor je begrip. 

Reageer