Skip to main content

sinds een aantal maanden wordt mijn internet zowel bedraad als wifi steeds langzamer  op meerdere apparaten en valt soms zelfs weg ik zit op nog geen meter van de router af en steeds vaker laden websites niet en het begint een probleem te worden

We hebben wat meer informatie nodig. Werkt het internet wel goed en stabiel als je een apparaat bekabeld aansluit? Welk type modem heb je? Gaan de lampjes anders branden als de wifi wegvalt? Waar staat het modem precies (veel metaal in de omgeving is slecht voor het signaal)? Heb je wifiversterkers in gebruik, zoja welke? Gebruik je een draadloze verbingsset in huis? Is het glasvezel of DSL? Heb je de wifi manager al doorlopen?

 

Overigens ook handig om je profiel in te vullen, dan kan een moderator gelijk even meekijken. De wachttijd is nu een paar dagen. 


ik heb een experia v8 heb 5 aparaten 3 wifi 2 bekabeld probleem is hetzelfde overal .
heb glasvezel  en geen wifi versterker of draadloos verbinging set since mijn apartament zo klein is staat de experia op nog geen meter afstand met een dunne muur ertussen waar nu de kabel doorheen gaat .
heb de wifi manager een paar dagen geleden doorlopen en daarvoor de grote vriend google te hulp gevraagd en vul nu mijn profiel in hoop dat deze informatie helpt
 


Ik zie dat je de wifi manager hebt doorlopen. Deze geeft zo niet het gewenste effect. Dat is wel erg jammer. Je kan nog eens proberen het modem te resetten, zorgt dat voor verbetering? Zo niet, dan hoor ik dat graag. 


heb de modem gereset had eerder vandaag geen internet dus was daar niet aan toe gekomen  .
speedtests gedaan (special die van de kpn) en de wifi is van 30 naar 66 gegaan en de draad snelheid naar 80 maar nog well om het minste light alles plat ik zal later nog eens kijken of websites enzo het nog doen since het probleem komt en gaat


Valt de verbinding dan helemaal weg? Ook de bekabelde verbinding?


ja bedraad heefd de zelfde probleemen als wifi


Ik zie tot het modem geen verbrekingen. Enkel een paar herstarts van jou zelf. Heb je het glasvezelkastje ook al eens stroomloos gemaakt voor minimaal 2 minuten? En als je daarna het modem reset, merk je dan verbetering? 


heb de stappen gezet en zie nog geen verbetering en begin het toch wel een beetje zat te zijn dat sites maar half laden of filmpjes op de laagste resolutie willen spelen ik maak me zorgen om als ik intensievere dingen moet doen via internet  dus hoop dat het alemaal op te lossen is


Dat is niet goed. Ook ik ben nog even verder in jouw verbinding gedoken. Vandaar dat het modem ook even herstart werd. Maar dat is ook gelijk de boosdoener verwacht ik. Ik heb je een nieuwe gestuurd. Morgen, vrijdag 04 juni 2021 tussen 13:00 en 18:00 komt er een koerier aan de deur die de oude voor de nieuwe komt omruilen. Ik ben benieuwd hoe deze werkt.