Skip to main content
Vraag

Internet op iPhone 13 werkt niet meer

• January 26, 2025
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Sinds een paar dagen werkt de 4g op de Iphone 13 van mijn dochter niet meer en vandaag werkt ook de WiFi niet meer. Hoe kan dat en hoe kan ik het oplossen?
Ik heb zelf een Samsung, dat is geen probleem.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Wat gebeurt er dan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2025

Ze heeft gewoon geen internet. 
Eerst kon ze nog op de WiFi thuis of op mijn mobiele hotspot, maar ook dat werkt nu niet meer.

Forum|alt.badge.img+7
  • January 26, 2025

Heb je de iPhone al eens uit- en aangezet? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2025

We hebben alle tips en trucs gedaan die we op internet konden vinden, maar niets helpt. 
Haar simkaart doet het wel in mijn samsung, dus het is een probleem met KPN en Iphone. 
Er zijn meer mensen die dit probleem hebben heb ik gehoord.

Forum|alt.badge.img+7
  • January 27, 2025

Het klopt dat er problemen zijn met 4/5G internetverbinding op de IPhone 11/12 maar de IPhone 13 zou wel moeten werken. Sterker nog, er is een actie gaande vanuit KPN dat IPhones 11 worden omgeruild door een IPhone 13 wat de problemen zou moeten oplossen. Maar als zelfs WiFi niet meer werkt dan ben ik bang dat er iets mis is met de iPhone. Misschien helpt het om de iPhone te herstarten of de netwerkinstellingen te resetten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 28, 2025

Hoi ​@Sylvia002 welkom op de KPN Community! Dat is een vervelende situatie zeg. De problemen die Edu benoemt zijn inderdaad niet specifiek voor de iPhone 13 gaande maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er iets mis kan zijn met het toestel zelf. Als je alle tips voor het oplossen van de storing al gevolgd hebt dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice zodat het een en ander nagekeken kan worden.

Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt! Ik hoop dat dit snel verholpen kan worden.