Skip to main content

Internet op de televisie werkt niet. De KPN box geeft wel aan dat de wifi het doet. Ik heb al een nieuwe internetkabel aangesloten, aangezien we dachten dat dit het probleem zou zijn, maar helaas niet. Weet iemand wat het probleem kan zijn? 

Op de televisie geeft ie foutcode: NW-2-5 aan.

We hebben glasvezel internet.

Ik zie dat dit een Netflix melding is.

Geven andere apps ook foutmelding?

Is de tv goed met wifi verbonden? (a.h.g.i. zit er een test in je tv)

Probeer het anders eens met kabelverbinding van modem naar tv (tv wel zelf op ‘bedraad’ zetten)


Internet op de televisie werkt niet. De KPN box geeft wel aan dat de wifi het doet. Ik heb al een nieuwe internetkabel aangesloten, aangezien we dachten dat dit het probleem zou zijn, maar helaas niet. Weet iemand wat het probleem kan zijn? 

Op de televisie geeft ie foutcode: NW-2-5 aan.

We hebben glasvezel internet.

Welke lampjes branden er op het kastje van het glasvezel? En knippert er een of branden ze allemaal stabiel.

verder; heb je een zwart kastje van GENEXIS? In dat geval ben ik ook benieuwd of er twee lampjes knipperen aan de onderkant van het glasvezel kastje in/naast de rode WAN poort waar de internetkabel tussen modem en glasvezelkastje in gaat.

 

verder is kpn 24/7 bereikbaar voor storingen via 0800-0402


Hallo @Internet op tv doet het niet en welkom op het forum! 

Ik hoop dat je inmiddels weer internet op de televisie hebt. Hierboven zijn al een paar nuttige tips gegeven die je verder op weg kunnen helpen.
Mocht het nog niet werken, wil je dan laten weten of het internet op de andere apparaten wel werkt en de vragen hierboven ook beantwoorden?