Skip to main content

Hallo,

Ik heb de laatste weken heel trage download snelheid op alle apparaten.

 

 

Ik heb Experia box v10 reset gedaan & Router reboot gedaan. Thuis heb ik ook een wifi versterker

Ik heb geen idee waarom mijn snelheid zo laag is. Weet iemand hoe dat komt?

 

Vriendelijke groenten

Nicolaj

Ik denk ( op basis van de Ping) dat je dit via WiFi gemeten hebt.

Het is essentieel, dat je Wifi los gaat zien van “ de internetsnelheid”.

Eerst bekabeld meten, zien of KPN de beloofde snelheid haalt (Wat verwacht je?).

Dan zul je mogelijk zien dat het inkomende signaal goed is, en dan kun je doorgaan naar je wifi. 

Dus laat eerst even weten waar het issue zit.


Ik denk ( op basis van de Ping) dat je dit via WiFi gemeten hebt.

Het is essentieel, dat je Wifi los gaat zien van “ de internetsnelheid”.

Eerst bekabeld meten, zien of KPN de beloofde snelheid haalt (Wat verwacht je?).

Dan zul je mogelijk zien dat het inkomende signaal goed is, en dan kun je doorgaan naar je wifi. 

Dus laat eerst even weten waar het issue zit.

 

Ik weet niet waar de “issue” zit, heb veel geprobeerd om de snelheid te verbeteren.

Mijn PC is met een ethernet kabel aangesloten.

 

Ik weet niet wat ik nu moet doen.


Wat voor verbinding heb je? DSL 100? en/of buitengebied?

Als de snelheid op bijgevoegd plaatje op deze bekabeld aangesloten PC is gemeten, vlak na uit/aan van de experiabox, dan zou ik zeggen: bellen met het 0800 nummer van de kpn.


@EAZ1964 Ik ga aan KPN vragen, kijken wat de probleem is.


Dag @Nicolaj Hazendonk weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan even en ga dan naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen.  Vaak zien we dan snel wat er aan de hand is.


Dag @Nicolaj Hazendonk weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan even en ga dan naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen.  Vaak zien we dan snel wat er aan de hand is.

Ik weet niet hoe je in moet loggen.


Laat even weten of kpn wat voor je kan doen, enn of je dan evt nog hulp van het forum nodig hebt. KPN helpdesk zou de modem en de lijn moeten kunnen bekijken.