Skip to main content
Beantwoord

Internet spookt, koperaansluiting wel in orde?

• February 28, 2026
  • 34 reacties
  • 446 keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

• Auteur
  • Topper
  • March 21, 2026

Er staan twee e-mail adressen onder mijn naam.. ik wil mezelf als contractant het e-mail adres laten wijzigen. Het E-mail adres van de contractant is gehackt!. Ik kom daar niet meer in. Dus die gene die mijn e-mail adres gehackt heeft, kan nu mijn gegevens inzien en aanpassen. Graag die e-mail adres weghalen en mijn nieuwe e-mail adres toevoegen of vervangen!!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 21, 2026

Onder welke rubriek staat die screendump ​@Samantabazil ? Ik wil dat ook even controleren bij mij.

• Auteur
  • Topper
  • March 21, 2026

Onder INTERNET en vervolgens Wie heeft er toegang tot… vandaar dat mijn InteRnet Spookt..\(—)/

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 21, 2026

Bedankt ​@Samantabazil , gevonden.

Bij mij staat ‘je kunt nog geen andere mensen toevoegen’.

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

en waarom denk je dat je email adres gehackt is? zo te zien zijn beide mail adressen van jezelf en wellicht gebruik je een verkeerd/fout wachtwoord? 

• Auteur
  • Topper
  • March 21, 2026

@emielstroeve Ik heb mijn digitale onderzoek wel gedaan waarom ik er niet in kan. Mijn vraag is simpel. Zowel telefonisch als digitaal kunnen jullie hierop geen antwoord geven. Ik zou fijn vinden als dat e-mail adres verdwijnt, want nogmaals ik kom er niet meer in.

alvast bedankt! 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 21, 2026

@emielstroeve Ik heb mijn digitale onderzoek wel gedaan waarom ik er niet in kan. Mijn vraag is simpel. Zowel telefonisch als digitaal kunnen jullie hierop geen antwoord geven. Ik zou fijn vinden als dat e-mail adres verdwijnt, want nogmaals ik kom er niet meer in.

alvast bedankt! 

Beste ​@Samantabazil neem dan even contact op de de helpdesk van KPN via 0800 0402 tijdens kantooruren en 24/7 via Facebook, X of Instagram.

Succes.

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

alvast bedankt! 

dit is een community waar klanten van kpn elkaar proberen te helpen en af en toe een moderator langskomt. ‘Jullie’ zijn dus mede klanten en die kunnen alleen maar tips geven en niks daadwerkelijk doen, daarvoor moet je, zoals gezegd, gewoon bellen met de helpdesk.

• Auteur
  • Topper
  • March 21, 2026

Je hebt gelijk. Ik laat het gewoon lekker zo staan. Internet werkt. 
bedankt voor de moeite. ☺️