Skip to main content

Al een week zit ik zonder internet en iedere keer verschuift de einddatum. Volgens mij houdt dit verband met de sloopwerkzaamheden in de buurt. Moeten we soms wachten tot die afgerond zijn? Waar kan ik een klacht indienen?

Goedemiddag @Michiel Brink, bedankt voor jouw bericht en welkom bij onze Community!

Een storing is nooit leuk, duurt altijd te lang en komt ook nooit gelegen. Balen dus. Mocht je nog steeds een klacht in willen dienen dan kan dat via dit formulier.


Dag Jan gelukkig is de storing voorbij dus gaan we het snel vergeten.

Het was even heel lastig maar mijn complimenten voor de klantenservice die me heel vriendelijk te woord stond.

Wat fijn zou zijn is als je iets meer weet over de oorzaak. Met de uitgebreide sloopwerkzaamheden hier in de buurt kan ik me voorstellen dat er bijvoorbeeld wel eens een kabel beschadigd raakt. Als ik dat weet geeft het wat meer rust. Vriendelijk groet,  Michiel Brink 


Dat is goed om te lezen @Michiel Brink :)
Wat betreft de storing; ik kan niks terugvinden over de eventuele oorzaak. Maar misschien dat @Ik_Combineer (KPN monteur die hier ook actief is op het forum) hier iets over in kan zien of achterhalen?


Nee, normaal zou ik het wel weten want het is Rotterdam alleen ik ben weer met vakantie dus volg het op dit moment helemaal niet. Sorry.


Nee, normaal zou ik het wel weten want het is Rotterdam alleen ik ben weer met vakantie dus volg het op dit moment helemaal niet. Sorry.

Geen enkel probleem @Ik_Combineer, geniet van je (welverdiende) vakantie! 


Reageer