Skip to main content
Vraag

Internet thuis uit het niets geblokkeerd

• January 27, 2025
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Mijn abonnement is zomaar geblokkeerd, terwijl ik helemaal geen openstaande facturen heb staan? 
heb nu geen verbinding en wifi in huis. 
hebben meerdere dit meegemaakt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 27, 2025

@Wayh Naast het blokkeren wegens wanbetaling is ook een blokkeren wegens deelnemen aan een botnet, in dit geval zou je een email van abuse team krijgen. Maar misschien is het een storing, heb je al gekeken naar storing? https://www.kpn.com/service/storingen

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 27, 2025

@Wayh 

Waarom denk je dat je geblokkeerd bent? Zie je dat ergens verschijnen?

Er kunnen ook andere factoren een rol spelen, zoals blokkade door de abuse-afdeling vanwege malware en een botnet, kapotte apparatuur in huis, gecrashte modem die je moet resetten, storing buiten je huis, werkzaamheden buiten je huis.

Hopelijk heb je snel weer internet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 28, 2025

Wat een vervelende situatie ​@Wayh, welkom op de KPN Community. Ik snap volkomen dat je hier dan duidelijkheid wil hebben. Zoals ​@TDN en ​@AriënC terecht aangeven kan het naast administratieve redenen ook technisch van aard zijn. Heb je daar inmiddels al wat meer duidelijkheid over gekregen?