Skip to main content

Meerdere keren per dag valt tv uit en doet internet het niet. (Dit duurt een korte tijd met opstarten modem werkt het weer. Sinds ik glasvezel van kpn heb heb ik dit probleem( aangelegd door kpn in maart) Ik heb het internet kastje gereset evenals modem. Op het internetkastje blijven twee lampjes branden alleen op modem knippert linker lampje. De wifi versterkers heb ik afgekoppeld ( dit allemaal in op aanraden kpn) meerdere keren gebeld maar het probleem blijft bestaan. Terug naar ziggo een oplossing?

Dat klinkt niet best @Hans148. Is er al een monteur geweest?


Dat is nu juist de grap de kpn heeft zelf een rechtstreekse kabel naar de tv getrokken. Overigens terwijl ik jouw mail las viel het internet uit en direct ( nu dus) weer. Na twee minuten na de reset. Lees trouwens op het forum dat de problemen bij de v10 box niet optreden?

Overigens vreemd dat de kpn met alle klachten die identiek zijn nog geen passende oplossing heeft gevonden


Valt alleen het modem uit of gaat het glasvezelkastje ook op storing? Gaan er op het modem of glasvezelkastje ledjes uit of veranderen ze van kleur? Wat is er zoal aangesloten op het modem?


 Alleen het linker lampje gaat knipperen op het modem. Op het glasvezelkastje branden twee lampjes als ik ga kijken; ik weet natuurlijk niet of die kortstondig uit zijn gegaan. Op mijn modem zit een rode kabel van het glasvezelkastje , een blauwe kabel naar mijn hub vandaar direct naar een contactpunt tbv mijn wifi versterker ( maar die heb ik afgekoppeld) een aansluiting tbv mijn tv ( dus direct op het modem) een gele kabel naar een pro switch tbv overige internet aansluitingen in mijn huis. Overigens allemaal geinstalleerd door kpn zelf. 
Wat wel opvalt is dat iedere avond het internet rond 10 uur uitvalt meestal 3 maal achterelkaar en daarna niet meer. Overdag valt het internet soms ook uit maar daar heb ik  nog geen systeem in kunnen ontdekken.


@Hans148 Welkom op het forum. 

Wat balen dat je verbinding zo vaak wegvalt. Op basis van wat je schrijft lijkt het er op dat ook de verbinding voor het modem wegvalt. 

Ik controleer graag of dat inderdaad het geval is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Â