Skip to main content

Helpdesk zijn een stelletje clowns volgens mij 

Internet valt nog steeds weg, ik ben elektromonteur en helpdesk meld dat stroom wegvalt door slecht stopcontact belachelijk 

3 andere stopcontacten en direct via meterkast aangesloten nog steeds valt elke dag 3 a 4 x uit

Oplossing 5 nieuwe stekker helpt niet 

Nieuwe modem helpt niet 

Helpdesk weer bellen krijg ik een nieuwe net uit de opleiding dus na elke vraag 20 min in de wacht om vervolgens na 25 min worden weggedrukt 

Wel me vriendin bellen om te verlengen 

Maar niet zorgen dat internet stabiel werkt 

Dus ben nu op vakantie volgende week weer terug .

Graag mij bellen en het gewoon oplossen 

Ben poker speler die door waardeloos internet niet kan spelen 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

 

inloggen op je modem  en dan  wifi frequentie vastzetten op 5Ghz werk super
zie mijn instellingen foto succes

nloggen op je modem  en dan frequentie vastzetten op 5Ghz werk super
zie mijn instellingen foto


Hoi @krentenzonderbol en bedankt voor jouw bericht.

We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is de stand van zaken op dit moment? Waar ik zelf in eerste instantie vooral benieuwd naar ben; gaat het om de wifi die wegvalt of valt je hele verbinding op dat moment weg? Dat wordt me niet meteen duidelijk. Als het om de wifi gaat, zie ik dat @M.Jansen al een goede tip geeft. 


Mijn dochter heeft geen tv en wifi in haar kamer ondanks dat ze kastje van KPN en wifi versterker van KPN heeft, ik ben 2 mnd geleden overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel maar heb hetzelfde problemen met die gasten. In het begin werkte de boel wel in huis, nu alleen maar in de woonkamer en mijn slaapkamer verder nergens meer in huis, zo vervelend dit. Er kwam een tijdje terug een mannetje aan de deur en me omgepraat om KPN te nemen want ik heb nu glasvezel en krijg supersnelle internet en goede tv en nooit problemen enz. Nou ik ben niet zo blij mee ben ingetrapt in hun mooie praatjes, eerst half jaar wel 50 % korting dat wel. Denk de boel resetten weer heb geen zin met ze te bellen, chatten is met robot die jou niet begreep zo irritant dit allemaal.


Probeer dit eens
paperclip pakken of een naald 
en dan 15 seconden in het kleine reset gaatje
ingedrukt houden 
zie reset gaatje op de foto

 

 


Thanx voor de tip zal het zo proberen, want had net een online vergadering valt de domme wifi uit, duurde wel lang dat die weer aan was, heb veel van de meeting gemist, vervelend dit hoor. 


het komt wel goed het vergt enige handigheid je moet het modem eerst leren kennen
wat de truc is om hem stabiel te houden
zet hem eerst eens aan en uit
kijk dan eens wat hij doet
het probleem met deze modems is
hij verandert steeds van netwerk kanaal
met als gevolg het wegvallen van het wifi signaal


Thanx voor de tip zal het zo proberen, want had net een online vergadering valt de domme wifi uit, duurde wel lang dat die weer aan was, heb veel van de meeting gemist, vervelend dit hoor. 

Hallo @Andrea12345 als je beroepsmatig je internet gebruikt, doe je dat bij voorkeur bekabeld en niet draadloos. Bekabeld werkt sneller, is stabieler en veiliger.