Skip to main content
Vraag

Internet valt de hele tijd weg

• May 15, 2025
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Hoi, mijn internet valt de hele tijd weg. Resetten van de apparatuur lost niets op. De site verwijst me naar superwifi, maar die heb ik al. Het is duidelijk een probleem in het netwerk buiten. Ik zit nu op een dure hotspot te werken. :(

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JeK 

Welkom op de community van KPN.

Ik raad je sterk aan om telefonisch contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, via telefoonnummer 0800-0402.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag storing.

De medewerker zal dan een lijnmeting gaan verrichten tussen de wijkcentrale en jouw woning, om na te gaan waar het momenteel fout gaat.
Ook zal hij of zij het KPN modem kunnen uitlezen.

Op basis van de bevindingen en wat er aan de hand is, kan er een monteur ingezet worden.

De storingsdienst is 24 uur per en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JeK, ik denk ook dat een lijnmeting een goede stap is in dit geval. Dat kan het beste telefonisch, de verbinding kan samen met jou nagekeken worden en de vervolgstappen kunnen direct bepaald worden. Dat kan via het genoemde nummer, maar je kunt ook een terugbelafspraak maken via onze site. Dan weet je van te voren wanneer je contact hebt en kan je er tijd voor maken.