Skip to main content
Vraag

Internet valt elke avond weg

• 17 maart 2025
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb al vaker gezegd dat is geen internet tv heb

Het is nu al 3 weken dat ik elke avond tv wil kijken en geen internet heb ik ben er zo klaar mee als dit niet op wordt gelost stop ik per direct bij kpn contract of niet 1 gb snelste internet tv betaal me scheel 69 euro en dan elke dag geen internet gewoon weg schandalig jullie bieden producten aan die niet haal baar is en we hebben alles al geprobeerd we werken nu met kabel wat ook totaal niet helpt wifi s versterkers hebben we al 3 jaar geleden nieuwe route gekregen en nog steeds problemen er mee ik ben het zo zat bij kpn wel fiks betalen maar niet het internet leveren wat wel moet los het probleem eens op ik geef jullie nog 1 week de tijd op het op te lossen zo niet ben ik weg bij jullie onlangs dat ik nog een contract hebt wat toen maandelijks op kon zeggen kijk ik nu in de app dat ik tot volgend jaar nog heb ook zoiets ik heb altijd maandelijks opzeg baar gedaan en nu een contract tot volgend jaar. daarom 1 week geef ik jullie de tijd om het nu ook eens op te lossen 

6 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3518 reacties
  • 17 maart 2025

​@Kenzo2016 

Niet toevallig recentelijk een update voor het modem gehad ? Er zijn meerdere mensen hier op het forum die hier last van hebben. Het begint erop te lijken dat de KPN hier een grote fout heeft gemaakt.

• Auteur
  • 20 reacties
  • 18 maart 2025

Nee niet een update gehad van de modem is toch niet normaal dat er zo veel klachten zijn kpn doet er helemaal niks mee wat heb ik een spijt dat ik bij kpn zit al zoveel jaar bij kpn maar elke x problemen en elke x beloven ze we gaan het oplossen gebeurt totaal niks waardeloze provider wel duur betalen maar er niks voor terug krijgen

• Helper
  • 35 reacties
  • 18 maart 2025

Ja, kan me de frustratie wel voorstellen… Ikzelf heb er gelukkig helemaal geen last van, maar bij mijn ouders die XS4ALL hebben, is het sinds lange tijd, dat als ze in de avond de radio aan hebben staan, zo tussen kwart over 8 / kwart voor 9 in de avond (bijna) altijd het signaal voor even wegviel. Heel apart.

Maar… bij TV kijken is er geen probleem… Maar de radio valt gewoon even uit….  Nu zijn ze verhuisd, en kunnen we het nog niet testen helaas, maar ben benieuwd of het daar ook gebeurd.

Dit is trouwens met een Fritzbox router, dus het gebeurd niet alleen met een experiabox. We hebben er nooit niet echt een melding van gemaakt, want er wordt niet altijd radio geluisterd maar toch… het valt wel op.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7592 reacties
  • 19 maart 2025

Goedemiddag ​@Kenzo2016 en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder :(

Enorm balen natuurlijk dat je sinds een update zoveel problemen ervaart. Eerste waar ik benieuwd naar ben, is welk type Experia Box je gebruikt en welk type wifi versterker. Verder geef je aan dat je sinds 3 weken problemen ervaart met tv kijken omdat het internet niet werkt. Welk type tv ontvanger gebruik je en hoe is deze verbonden met de Experia Box? Heb je ook apparatuur die bekabeld is aangesloten op de Experia Box? Zo ja, ervaar je daar dan ook problemen mee? Voor directe hulp met dit issue kun je hiervoor trouwens ook altijd een belafspraak inplannen.

• Auteur
  • 20 reacties
  • 19 maart 2025

Wij hebben experia v10 kpn kasje tv ontvanger bekabeld alles is goed aangesloten en wifi versterker 2 stuks wofi versterkers alles is tien door kpn monteur uut rijssen aangesloten ja bekabeld net zo veel problemen helaas zit kpn hier niet meer in rijssen anders had ik daarheen kunnen bellen maar ik heb het idee dat de modem verouderd is

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7592 reacties
  • 24 maart 2025

Goedemiddag ​@Kenzo2016 en bedankt voor je terugkoppeling!

De Experia Box v10 is niet verouderd daar deze ook nog altijd wordt ge-update dus dat is niet het eerste waar ik in dit geval aan denk. In dit geval wil ik je wel adviseren om hierover contact op te nemen met onze Helpdesk zodat je verbinding eens kan worden doorgemeten. Hiervoor kun je tegenwoordig een belafspraak inplannen. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?

Reageer