Skip to main content
Beantwoord

Internet valt elke dag uit met bekabelde SuperWifi punten

• August 16, 2025
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Vraag, sinds kort valt elke dag het internet er een keer uit, alles super wifi punten vallen uit en op rood terwijl het modem wel wifi blijft houden( of heel snel weer verbonden is) de wifi punten doen er dan minimaal 10 minuten over om weer verbinding te krijgen . Alle wifi punten zijn bekabeld, en dit probleem is er sinds kort ik denk dat het iets te maken heeft met de nieuwe update V12.C.25.06.06.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Hendrikss, welkom op onze community! Dat is onhandig, welke superwifi punten heb je? Hoe heb je ze bekabeld aangesloten? Met directe kabels of via een switch of aan elkaar doorgelust?

Op onze product updates pagina kun je alles over de updates vinden: product updates | Internet

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Hoi ​@Hendrikss, welkom op onze community! Dat is onhandig, welke superwifi punten heb je? Hoe heb je ze bekabeld aangesloten? Met directe kabels of via een switch of aan elkaar doorgelust?

Op onze product updates pagina kun je alles over de updates vinden: product updates | Internet

• Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Hier hetzelfde probleem. Sinds gisteren valt mijn modem er een enkele minuut uit. Erg vervelend als ik net een programma aan het terugkijken ben. Hier geen superwifi punten maar ben benieuwd naar de eventuele verklaring 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@IdaSpoor2000 maak vooral even een eigen topic aan, dan denken we graag met je mee! 
Je kunt ook online een belafspraak maken met de klantenservice.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2025

Super wifi punten versie 2

En de kabels worden verdeeld door een switch gekocht bij een kpn monteur 

Reset en het  om de beurt van de KPN punten inschakelen al gedaan

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als het opnieuw instellen niet geholpen heeft, kun je hierover eens met ons bellen? Dat kan met een belafspraak