Skip to main content

Bij ons valt het internet meerdere keren per dag weg. Ik heb alles al gedaan om het op te lossen. Resetten, resetten glasvezel, opnieuw starten, wifi testen met klantenservice. Niks helpt. Hier op het forum soortgelijke gevallen. Daar is de modem telkens vervangen. 
 

meerdere malen met de klantenservice gebeld. Een na laatste keer gaf men aan dat een monteur contact op zou nemen. Helaas niet gebeurd. Laatste contact gaf men aan dat ze niks voor ons kunnen doen. 
 

dit is natuurlijk onacceptabel. Ik betaal €85 per maand voor niet werkend internet. En dan zo’n reactie. Dit zorgt voor een flinke portie irritatie. Contact met dit forum is mijn laatste hoop. Ik ben verder tevreden met KPN maar dit verhaal zorgt ervoor dat ik niks anders meer kan als de hele boel opzeggen. 
 

mvg

patrick van de pol

Gewoon een monteur laten komen dan. die kunnen je modem uitlezen en vernagen indien nodig.


Wat maakt het dat je er zo zeker van bent dat het probleem wordt veroorzaakt in het kpndomein?


Kpn zou een monteur laten komen maar later doen ze dit niet. Als het niet aan kpn ligt kan ik verder kijken maar ik heb nu geen enkele indicatie dat het probleem al voor de modem zit. De glasvezel blijft branden. De modem mist ineens lampjes 


Wat heb je allemaal aangesloten op je modem via lan? 
 

Je kan ook zelf online een monteur inplannen, als het echter aan jezelf ligt kost dit wel 75 euro.


Terecht als het aan mij ligt kosten voor mij zijn. Is ook niet het probleem. 
 

op de lan zitten 2 adapters van KPN via het stroomnet. Een gaat naar tv ander naar zonnepanelen. Verder 1 die naar de slaapkamer gaat voor een vaste aansluiting op de KPN wifi versterker. Dit zit al jaren zo en heeft nooit problemen gegeven  


Terecht als het aan mij ligt kosten voor mij zijn. Is ook niet het probleem. 
 

op de lan zitten 2 adapters van KPN via het stroomnet. Een gaat naar tv ander naar zonnepanelen. Verder 1 die naar de slaapkamer gaat voor een vaste aansluiting op de KPN wifi versterker. Dit zit al jaren zo en heeft nooit problemen gegeven  

Dan lijkt mij de kans niet erg aannemelijk dat het in jouw netwerk zal zitten, maar je weet het nooit.

 

Als je het risico op zelf betalen wilt nemen, kan je via deze link een afspraak maken voor een storing monteur. Was duidelijk over je probleem, schrijf eventueel op wanneer en hoe laat je internet weg valt.

https://www.kpn.com/service/monteur/servicemonteur/servicetool-monteurafspraak.htm?type=engineer-managing#/0000


Gebruik je dit soort dingen??

 


Ja maar dan van KPN zelf. Werken prima voor plekken waar je niet met lan kan komen maar het apparaat wel om lan vraagt


Nou dan heb je wel heel erg veel geluk gehad. Want het kan eigenlijk helemaal niet werken. Je kunt ze gebruiken maar voor maar één ding. Dus of wifi of tv. Ze moeten eigenlijk ook op dezelfde fase/groep zitten. Het wordt steeds moeilijker om ze te gebruiken want het electriciteitsnetwerk is zwaar overbelast met veel ruis en daar kunnen ze niet tegen. Dit wordt dus geen gratis monteur.😉


Ze worden niet voor wifi gebruikt. Alleen maar voor tv of lan. Sterker nog alleen voor kan want tv van KPN gebruik ik niet meer. Staat ook volledig los van of de wifi wel of niet werkt 


Waar gebruik je ze dan voor? Wil je zo exact mogelijk omschrijven? Hou wel in het achterhoofd dat er heel veel mensen problemen hebben tegenwoordig met de draadloze verbindingssets vanwege het probleem met het electriciteitsnetwerk. Wat gebeurt er als je ze er een poosje tussenuit haalt?


Van de meterkast naar de zolder zodat daar de omvormer op het internet wordt aangesloten. En de ander wordt niet meer gebruikt. Was voor de tv. Ik heb geen problemen met deze oplossing voor de omvormer. Ik heb een probleem met wifi wat meerdere keren per dag weg valt….


Inmiddels weten we dat draadloze verbindingssets de gekste storingen kunnen geven vandaar mijn vraag. Je zou niet de eerste zijn waarbij het verwijderen van de verbindingssets het probleem oploste. In een eerder bericht geef je aan ze te gebruiken voor de omvormer EN voor de wifiversterker. Vandaar mijn vraag. Welk type modem heb je en welk type wifipunt?


Dat heb ik inderdaad gezegd maar dat heb ik niet juist gezegd. Excuus. Alleen de omvormer zit op zo’n punt. De wifi versterker zit op een lan door de muur. 
 

ik heb de witte KPN wifi versterker. Zo’n vierkant kastje en de modem box 12 


Reageer