Wij hebben onze overstap naar kpn een halfjaar terug gemaakt en dat ging moeizaam. Het begon direct met internet dat wegviel voor tussen de 5-80 minuten lang, of we moesten de router opnieuw opstarten wat natuurlijk hartstikke irritant is. We hebben meerdere modems gehad (3x de v12 en toen de v10), de v10 loste het probleem op maar die had problemen met dat de dhcp server niet goed werkte. Wij hebben toen voor 7,50 in de maand extra de Fritz box 7590AX er bij genomen, dit loste de meeste problemen op. Nu hebben we wel nog steeds dat internet voor tussen de 10 seconden en soms wel 10 minuten uitvalt. We hebben nog steeds de oude witte langwerpige ONT die bij de v10 zat hangen, ipv de zwarte meer moderne versie, kan dat een probleem zijn? Het is niet alleen wifi dat wegvalt maar echt het internet en de nieuwe ONT lost dat misschien op?
Beantwoord
Internet valt meerdere keren per dag weg
Beste antwoord door Erwin van KPN
Doe maar, voor de zekerheid.
Als je belt met het nummer van de abonnee dan wordt je automatisch door gerouteerd.
Maar bij mijn weten kom je er ook via het oude XS4All nummer: 020 398 76 66
Desnoods haal je even dit topic aan als je met mijn collega spreekt
Als ik er volledig vertrouwen in zou hebben dan had ik je dit niet laten doen. Maar het zou wel eens kunnen dat de deadline voor dat ticket en mijn laatste opmerking elkaar net gekruist hebben. En dan blijf je wachten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.