Welkom op de community @Casaland. Wat valt er precies weg, is dat een draadloze verbinding of bekabeld? Dat kan uitmaken in de vervolgstappen.
Als het op de draadloze verbinding gaat kan je onze Wifi Manager doen en dit artikel in de Kennisbank doornemen:Â
Â
Als het de bedrade verbinding wegvalt is het toch het beste om telefonisch contact te hebben. Via die weg kan de verbinding direct samen met je nagekeken worden. Via deze route is dat niet handig, zoals je merkt aan de reactietijd.
De makkelijkste optie voor telefonisch contact is het maken van een terugbelafspraak op onze site.Â
Dag Jasper,
Dankjewel voor je reactie. Na bezoek KPN winkel (niet echt klantvriendelijk) uiteindelijk door verwezen naar telefonisch Klantenservice. Zaterdag door deze afdeling geholpen met wijzigingen in mijnmodem.kpn. Dit heeft niet geholpen. Zondag weer contact opgenomen. Nu moest ik ipv6 instelling uitzetten. Dit zou definitief het probleem oplossen. Helaas dus niet. Vanochtend nogmaals contact opgenomen. Nu moest ik de modem resetten en internet kastje voeding er uittrekken. Blijkbaar had dit al tijdens het eerste contact moment gemoeten !! Uiteindelijk ook niet de oplossing. Ook niet na ontkoppelen wifi versterkers. Dus miz ligt het in de modem, maar een andere modem wordt (nog) niet gestuurd. Eerst moet er nog een monteur aan te passen komen. Uiteindelijk al een paar uur met KPN aan de slag. Wat een geld en tijd dit kost !! Even het modem omwisselen scheelt een hoop geld en ook frustratie!!
Een monteur lijkt me een verstandige stap in dit geval, dus dat is alleen maar goed. Met wat je vertelt is het niet zeker of het wel of niet aan de modem ligt, de monteur kan de hele verbinding nakijken. Mocht het wel aan de modem liggen dan kan de monteur een nieuw modem uit zijn/haar busje halen.
Als je nu een modem zou krijgen en het blijkt daarmee niet opgelost te zijn, moet er alsnog een monteur aan te pas komen. Dat wordt zo uitgespaard.