Skip to main content
Vraag

Internet valt steeds uit, ondanks meldingen dat storing is opgelost

• 23 juli 2025
  • 9 reacties
  • 49 keer bekeken

Al een week problemen met het internet. Valt constant uit. Diverse malen gebeld en het bekende verhaal..kastje uit kastje aan en dan kunnen we weer even vooruit. Geeft nu constant aan dat ik met de verkeerde wifi verbonden ben terwijl het echt mijn boxnr is. Ik krijg in de nacht berichtjes dat er toch een storing was in de buurt en dat het geholpen is.. nou niet dus. Weer gebeld met kpn echter daar hebben ze tere zieltjes want je wordt gewoon weggedrukt en nee ik heb niet gescholden. 

9 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24368 reacties
  • 29 juli 2025

HI ​@De vrouw, welkom bij onze community en mijn excuses voor de late reactie. 

Ik help uiteraard graag want dit lijkt mij ook irritant. Ik zou een aantal dingen van je willen weten. 

• Valt alleen je wifi weg of ook bijvoorbeeld de televisie en eventueel apparaten die met een kabel zijn aangesloten op de modem? 
  • Ik lees dat je de modem uit en weer aan hebt gezet, heb je de modem ook al eens helemaal gereset? De instellingen van wifi en televisie blijven bewaar. Je doet dit door het kleine resetknopje 30 seconden ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan. 
  • Mocht dit ook niet lukken, zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 augustus 2025

Het is een week goed gegaan. Nu elke dag weer diverse malen dat de verbinding wegvalt. In de avond is het helemaal drama. Profiel zo ver mogelijk invult

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24368 reacties
  • 18 augustus 2025

Dankjewel voor de ingevulde gegevens. Zou je ook mijn andere vragen willen beantwoorden? 

Alex van KPN schreef:

HI ​​​​Ik help uiteraard graag want dit lijkt mij ook irritant. Ik zou een aantal dingen van je willen weten. 

• Valt alleen je wifi weg of ook bijvoorbeeld de televisie en eventueel apparaten die met een kabel zijn aangesloten op de modem? 
  • Ik lees dat je de modem uit en weer aan hebt gezet, heb je de modem ook al eens helemaal gereset? De instellingen van wifi en televisie blijven bewaard. Je doet dit door het kleine resetknopje 30 seconden ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 augustus 2025

Het is de wifi die elke keer uitvalt.

De modem is al een paar x gereset.

Ik gebruik elke x de app om het op te lossen en dan gaat het ook een paar uur goed en dan valt de wifi weer weg. In de app staat dan dat de wifi geheel uit staat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24368 reacties
  • 20 augustus 2025

Duidelijk, ik zie ook een verstoring hier en aangezien je de modem al hebt gereset stel ik voor om een je modem om te ruilen. Dit kan worden gedaan bij een van deze omruilpunten. Racketsport Schiedam, Videocorner Vlaardingen of Primera de Loper. 

Heb jij een voorkeur? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 augustus 2025

Primera de loper zou mijn voorkeur zijn

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24368 reacties
  • 20 augustus 2025

Top, ik verwacht dat het morgen daar klaarstaat voor je. Je ontvangt een bericht wanneer het bezorgd is en wanneer je de modem daar kunt omruilen. Neem de huidige in een doosje mee en vergeet je ID-bewijs ook niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 augustus 2025

Ik heb net een sms gekregen en wacht bericht af tot dat ik hem kan ophalen. Bedankt alvast..ik hoop dat het dan opgelost is👍

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24368 reacties
  • 20 augustus 2025

Dat hoop ik ook, hou me hier op de hoogte. 

Reageer