Skip to main content

Ik denk dat wij ook maar gaan overstappen naar Ziggo, wij hebben sinds een tijdje glasvezel bij KPN alleen nu worden wij telkens bij games eruit gegooid, internet valt steeds weg, blijkbaar kan hier niets aan gedaan worden waardoor er stappen moeten worden ondernomen. 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @T.M. Prins , hoe zijn je apparaten verbonden?

Als je met wifi verbinding maakt, kunnen allerlei factoren ervoor zorgen dat je last van uitval krijgt. Dat kan zijn doordat je router te verweg staat, of door electronische apparatuur tussen je internet-apparaten en de wifi-router. Ook beton in nieuwbouwhuizen zorgt vaak voor een slechter signaal.

Als je een netwerkkabel gebruikt ipv op wifi te werken, spelen die storingen dan nog steeds?


Hoi @T.M. Prins en welkom hier :)

Juist met een glasvezelverbinding zou je prima moeten kunnen gamen (ik spreek uit ervaring) dus goed dat je dit kenbaar maakt. Op wat voor systeem speel je? En om welke games gaat het precies dat je er uit wordt gegooid?

 

Hoi @T.M. Prins , hoe zijn je apparaten verbonden?

Als je met wifi verbinding maakt, kunnen allerlei factoren ervoor zorgen dat je last van uitval krijgt. Dat kan zijn doordat je router te verweg staat, of door electronische apparatuur tussen je internet-apparaten en de wifi-router. Ook beton in nieuwbouwhuizen zorgt vaak voor een slechter signaal.

Als je een netwerkkabel gebruikt ipv op wifi te werken, spelen die storingen dan nog steeds?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Voor gamen zou ik zelf altijd gaan voor een bekabelde verbinding.