Skip to main content

Ik ben sinds twee weken overgestapt van Ziggo naar KPN. AlmIjn apparaten werken prima behalve mijn Lenovo tablet. Wifi valt steeds we. Bij Ziggo had ik hier geen problemen mee. Graag advies.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @Aad M, welkom op het forum en welkom bij KPN! Wat gek dat de Wifi op de tablet wegvalt.

  • Is dit het enige apparaat wat je met Wifi hebt verbonden, of zijn er ook andere apparaten mee verbonden? 
  • Op het moment dat de verbinding wegvalt, krijg je dan ook een foutmelding of krijg je dan geen verbinding meer? 
  • Hoe komt de verbinding weer terug, komt die vanzelf weer tot stand of moet jij er iets voor doen?

Kan je ons er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken? Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


-ik heb verschillende apparaten met Wifi verbonden alleen bij de Lenovo valt de Wifi weg

-als de verbinding wegvalt krijg ik geen melding

-verbinding moet ik handmatig herstellen


Dank je, dat is heel specifiek dus. Heb je de verbinding op de Lenovo tablet al eens volledig verwijderd (onder Wifi instellingen) en daarna opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk?

Mogelijk staat er iets in de instellingen niet helemaal goed, waardoor het opnieuw instellen de oplossing kan zijn.