Skip to main content

Hoi allen,

 

Ik heb met regelmaat dat mijn internet uitvalt. Ik heb dit  zowel met mijn experia box 12 als met mijn asus rt-ax86u.

 

Mijn internet ledje begint dan te knipperen en na 10tallen seconden is die weer terug online... Soms is het de hele avond elke 10 minuten down ... En soms doet ie het dagen lang goed ...  Ik word er niet goed van.

 

Ik heb het gevoel dat het probleem in het glasvezel kastje zit. Soms reset ik die een aantal keer en dan werkt het weer even. 

 

 Op dat glasvezelkastje (xgs-pon) branden beide ledjes groen (power en connection) 

Iemand een idee ???

 

Marco 

 

 

Hoi @Marco18678. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internetverbinding steeds wegvalt. Ik zie dat je jouw gegevens al had achtergelaten in het KPN Forum profiel en dat er vanochtend een monteur bij je thuis is langs geweest. Ik lees terug dat deze monteur het glasvezelkastje heeft vervangen. Ik hoop dat dit een blijvende oplossing is, anders horen we het graag van je!


klopt. Er hangt nu een Nokia XGS-PON kastje in de plaats van de Genexis. De kans is groot dat dit het oplost. We gaan het in de gaten houden.

 

 


Nou ik kan je vertellen dat sinds de nieuwe Nokia ONT is geïnstalleerd heb ik weer stabiel internet. Geen een keer uitgevallen. Heel fijn!


Wat fijn om te lezen dat je nu wel een stabiele internet verbinding hebt. 😊