Skip to main content

@Alex_P het topic is al meerdere maanden oud. Maar na het lezen van het bovenstaande topic kan ik niet anders concluderen dat ik hetzelfde euvel ondervind. 

Heb ook een V10A en sinds dit weekend valt de mijn box ook steeds uit en brandt het DSL/Internet lampje continu rood. Het wegvallen duurt inderdaad nooit langer dan 5 minuten.

Al meerdere malen het modem spanningsloos gesteld, maar het lijkt niet te werken. Kan ook ik in aanmerking komen voor een nieuw modem?

 

Met vriendelijke groet,

Guus

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  

Hi @Wielrenner89! Ik help je graag dit op te lossen. Wil je laten weten of je het modem nog een volledige reset hebt gegeven? Mocht je glasvezel hebben, heb je het FTU dan al een keer meer dan 2 minuten stroomloos gehad? 

Als dit allemaal het geval is en het valt nog steeds weg, laat het dan hier weten. Laat dan ook weten welke apparaten je in het thuisnetwerk hebt. Focus vooral op omvormers van zonnepanelen, eigen routers of switches

Ik hoor het graag van je. 🙂


@Bram_  ik heb tot 2 maal toe het modem gereset. Ook met de paperclip. Glasvezel hebben we niet.

 

Ondertussen had ik de klantenservice al gebeld, de juffrouw aan de lijn kon ons modem niet bereiken. Dus er is schijnbaar iets mis met de lijn. Morgen komt er een monteur van kpn langs om het e.e.a. te controleren.

Moet wel zeggen dat sinds gisteren de WiFi en internet signaal stabiel blijven.


@Wielrenner89 goed dat er hulp onderweg is. Ik ga er vanuit dat de monteur het probleem zal vinden en bestempel daarom je reactie als antwoord. Mocht er toch nog verdere ondersteuning nodig zijn laat het dan vooral weten!


Zelfde probleem hier tilburg nooit eerder dit gehad alles is via internet hier thuis irobot tot tv. Word er niet goed van.


@Bram_  de monteur heeft in de verdeler buiten de aansluiting opnieuw aangesloten. Er was oxidatie op de kabel gekomen. En hij heeft voor de zekerheid het modem vervangen.

Tot op heden werkt alles. Maar ik blijf het even in de gaten houden


Bij mij komt de monteur morgen pas langs. Ik hoor van meerdere mensen dat ze voor nieuwkomers in dezelfde poort aansluiten waardoor de andere geen netwerk heeft. Als dit nog een keer gebeurd stap ik over naar een andere provider. 


@Wielrenner89 super dat alles weer werkt! Met wat ik lees heb ik er vertrouwen in dat alles nu goed moet blijven! 

@S013 wij willen het sturen van monteurs graag voorkomen. Ieder monteursbezoek kost jou tijd en ons geld. Dus we doen er alles aan om niet het soort beslissingen te maken waardoor monteursbezoek nodig gaat zijn. 
Ik wil je bedanken voor de duidelijke foto's. Maar wil je de volgende keer vragen een eigen topic aan te maken. Dan houden we dingen overzichtelijk. 🙂