Skip to main content

Hoi, ik was even benieuwd hoe dit nu is opgelost en wat de oorzaak was/is. Ik ben onlangs overgestapt van Ziggo naar KPN Glas. Heb nu wel meer bandbreedte maar ook veel meer last van drops tijdens Team meetings en calls valt internet weg. Ook ik moet dan vaak overstappen op een hotspot op mijn mobiel. (die is dan ook nog eens stabiel- geen drops) thanks!

 

*Admin edit: nieuw topic aangemaakt naar aanleiding van je bericht in dit topic. . 
 

Hallo @Rotterdam3068 , ik neem aan dat je bekabeld werkt en niet draadloos?

 


Hoi @Rotterdam3068. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de verbinding steeds wegvalt tijdens een meeting. @JanD stelt hierboven een goede vraag. Zou je deze vraag willen beantwoorden?


Hoi @Rotterdam3068. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de verbinding steeds wegvalt tijdens een meeting. @JanD stelt hierboven een goede vraag. Zou je deze vraag willen beantwoorden?

@Rotterdam3068 We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het probleem (via een andere weg) al hebt verholpen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je.