Skip to main content

Ik heb glasvezelinternet met kabel en betaal de hoofdprijs zodat ik ongestoord kan gamen met het snelste internet. Echter, ik word dagelijks 5-6 keer uit de game gehaald omdat het internet telkens wegvalt. Dit gebeurt al een paar weken en ik word er echt ziek van. Ik heb een harde reset geprobeerd, maar het helpt niet. De klantenservice van KPN is ook nooit te bereiken; ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Als dit probleem zich blijft herhalen, moet je gewoon overstappen, want een mens aan de telefoon spreken is niet mogelijk. Je wordt steeds naar een AI gestuurd of moet vragen beantwoorden waarvan de antwoorden niet helpen.

Welkom op de community @Hekje31. tijdens het gamen wil je geen wegvallende verbinding hebben natuurlijk! Wat valt er op dat moment precies weg? Is het alleen de verbinding naar jouw pc of console? Of valt alles weg, ook andere verbindingen? Wat gebeurt er met de lampjes op het modem (welk model heb je van ons?) en het glasvezelkastje?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via 0800-0402. Zij zijn bereikbaar tijdens kantooruren. Als je daar buiten belde zal je inderdaad niemand aan de lijn hebben kunnen spreken.


@Hekje31 Als het alleen gebeurt tijdens gaming, dan is de meest waarschijnlijk oorzaak is dat je bewust wordt DDOS aangevallen. Klik niet op een link in online chat tijdens game sessie, gebruik geen Voice Chat in game, gebruik geen cheats software.


Ik heb om 11:00 en 15:30 gebeld en kreeg steeds hetzelfde verhaal: een AI die telkens mijn modem reset. Dit is erg vervelend, omdat ik steeds alles opnieuw moet installeren. Het werkt gewoon niet, en soms ben ik een half uur bezig met het aan- en uitzetten van de modem voordat hij werkt. Wat betreft het gamen, ik klik geen online dingen aan; ik speel gewoon met een console.


Om 16:02 werd ik gebeld door een medewerker. Halverwege mijn uitleg werd de telefoon gewoon opgehangen. Ik begrijp niet wat voor mensen daar werken. Ik ben er helemaal klaar mee en zeg mijn contract op. Ik zal mijn ervaring met veel mensen delen, en mijn bereik is groot. Dit zullen ze merken. Klantnummer: **********.

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy


Je hebt nog niet op alle gestelde vragen antwoord gegeven, daardoor is het moeilijk om met je mee te denken. Zoals gezegd weten wij alleen wat jij vertelt.

Als je tijdens kantoor uren belt kan je in eerste instantie automatische hulp krijgen, als je daarna nogmaals belt over hetzelfde zal je naar een medewerker worden doorgezet. Ik weet niet of het gesprek wat je noemt is opgehangen of om een andere reden verbrak. Ophangen hoort in ieder geval niet te gebeuren. 


Reageer