Skip to main content

Krijg zeer regelmatig storing internet en gelijk valt TV uit met de melding 303.

Na 3  keer bellen met KPN nieuw modum ontvangen (type 12) heb ook meteen kabeltje van NT kast naar  modum vervangen.  probleem nog steeds niet opgelost.  

Kan het aan het NT kastje liggen ????

 

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


inderdaad bekabelt,  maar als TV storing geeft dan valt ook mijn internet uit.


Heel bijzonder.  Gebruik je ergens wellicht draadloze verbindingsets?


TV ontvangers (2) + 1 WIFI versterker zijn bekabelt aangesloten .

 


Hoi @RobZZ. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de verbinding regelmatig wegvalt. Heb je het glasvezelaansluitpunt al eens voor minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Wellicht verhelpt dat het probleem. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.


Dag Vikash, 

Bedankt voor het advies, heb nog niet eerder NTI kast uitgeschakeld. Heb het meteen uitgevoerd hopelijk is dit de oplossing. zal over een paar dagen mijn bevindingen melden.


NT kast uitgeschakeld gehad heeft geen effect, storing blijft terugkomen. 
weer naar KPN gebeld, weer alles doormeten etc.  Nw. Router ontvangen type 12. Nog steeds storing. 
vandaag (eindelijk) monteur geweest, heeft Router12 vervangen door een model V10. i.v.m. vele up-date problemen met type 12. 
tevens meteen NT kast vervangen.  Zou nu goed moeten. We gaan het “zien”. 


Wat goed om te lezen dat er inmiddels een monteur bij jou langs is geweest en de KPN Box 12 heeft vervangen. Ik hoop dat dit het probleem blijvend verhelpt. 😊


NT kast uitgeschakeld gehad heeft geen effect, storing blijft terugkomen. 
weer naar KPN gebeld, weer alles doormeten etc.  Nw. Router ontvangen type 12. Nog steeds storing. 
vandaag (eindelijk) monteur geweest, heeft Router12 vervangen door een model V10. i.v.m. vele up-date problemen met type 12. 
tevens meteen NT kast vervangen.  Zou nu goed moeten. We gaan het “zien”. 

 

Al 5 dagen geen storing meer gehad.

Probleem opgelost, waarom moet je zo vaak bellen met KPN om probleem opgelost te krijgen terwijl ze weten dat de Box 12 heeeel veeeel problemen heeft/geeft.


terwijl ze weten dat de Box 12 heeeel veeeel problemen heeft/geeft.

Hallo @RobZZ , noem er eens een paar. want ik herken weinig tot geen problemen met het modem, maar nu ben ik ook een doornsnee gebruiker en geen nerd (meer).

 


zeer regelmatig viel internet uit, zichtbaar op de TV met foutmelding “303” 


zeer regelmatig viel internet uit, zichtbaar op de TV met foutmelding “303” 

Hallo @RobZZ kijk eens of je via onderstaande link geholpen kunt worden>

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/