Skip to main content

Beste, 

 

Sinds een paar maanden overgestapt naar KPN glasvezel en mijn internet verbinding valt ook meerdere keer per dag uit, dit is met WiFi en met kabel dat direct op de modem is aangesloten, heb van alles geprobeerd maar helpt niet.. ook nieuwe kabels aangeschaft maar helpt ook niet. Kan het aan de modem zelf zijn dat het niet lekker werkt? Weliswaar alle lampjes van de modem branden zoals het hoort. 

Is misschien de modem vervangen een mogelijke oplossing?

 

Als iemand er verstand van heeft hoor ik het  graag. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Leo2222, welkom op onze community!
Een wegvallende verbinding zit niemand op te wachten! Branden de lampjes ook gewoon normaal op het moment dat de verbinding wegvalt? Meestal is dat een indicatie dat er toch ergens in de aansluiting iets niet helemaal goed zit. Kun je toelichten wat voor netwerkapparatuur je precies gebruikt en hoe je alles aangesloten hebt zitten? We denken graag even mee!

Als de lampjes op je experiabox tijdens de storing uit zijn of rood zijn kun je het beste meteen even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's kunnen dan de lijn even uitlezen!


Intussen meerdere keren telefonisch contact opgenomen en van alles geprobeerd, morgen ontvang ik een andere modem zien of dat helpt. De verbinding wordt met de dag alleen maar slechter, per dag meer dan 100 keer is de internet weggevallen, dit probleem is ontstaan naar een paar weken sinds mijn nieuwe aansluiting. Hiervoor had ik Odido ook met glasvezel en daarmee geen problemen gehad. 
Als het nieuwe modem geen oplossing biedt is misschien het glasvezel kastje vervangen een oplossing?


Dat is wel vervelend inderdaad, laat het vooral weten als de verbinding slecht blijft. Dit moet goed op te lossen zijn. Als het nieuwe modem het niet oplost en de oorzaak bij ons zit zou een glasvezelkastje of monteur (die er ook eentje bij zich heeft) waarschijnlijk de volgende stap zijn voor mijn collega's.

Als de oorzaak van het wegvallen in jouw netwerk zit is dat op afstand wat lastig vast te stellen, maar dan denken we hier natuurlijk graag even mee!

 


Reageer