Skip to main content

Sinds ik glasvezel heb verbreekt de Internetverbinding enkele keren per dag.Dit duurt slechts enkele seconden,tv hangt dan even, computer(s), telefoon zijn van wifi af.In het modem kan ik zien dat de verbinding dan weer actief is, is dan bv 1 minuut aan.Kan in het modem geen history logs bekijken,deze is na de update niet aanwezig. Dit is heel vervelend als je bv een game aan het spelen ben,of net een voetbalwedstrijd aan het kijken ben.Als ik snel naar het modem en glasvezel kastje kijk,zijn de leds gewoon groen,ik kan na verbreken van de verbinding niet zo snel bij het modem zijn,de verbinding is dan alweer terug.

Goedemiddag ​@rtwo en bedankt voor jouw bericht :)

Dat is inderdaad lastig dus goed dat je daar melding van maakt. Mijn eerste advies in dit geval zou zijn om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken. Mocht dat niet helpen, zou ik je ook aan willen raden om hier eens contact over op te nemen met onze helpdesk. Je kunt tegenwoordig zelfs een belafspraak inplannen met onze helpdesk en dan nemen wij dus contact met jou op. Vanuit daar kunnen ze je verbinding ook direct doormeten!

Reageer