Hallo,
Eigenlijk al vanaf het begin van mijn internet abonnement bij KPN wordt ik geplaagd met een meestal trage en wegvallende internetverbinding. Ik heb het 1Gbit abonnement, maar in het gunstigste geval haal ik ongeveer 400Mbit, meestal ligt de snelheid maar tussen de 10 en 100Mbit. Ik heb hier in het voorjaar al eens over geklaagd en toen is het modem vervangen, helaas zonder oplossing. Door persoonlijke omstandigheden ben ik er toen niet mee verder gegaan om dit op te lossen.
Op een gegeven moment begin je eraan te wennen dat je internet traag is, maar nu ik vaak niet eens meer een nieuwsapp kan openen wordt het me toch een beetje te gek.
Ik haalde straks bedraad een snelheid van nog geen 10Mbit, na het modem een tijdje van het stroom afgehaald te hebben steeg het kortstondig naar ruim 500Mbit om vervolgens binnen een half uur onder de 20Mbit te zitten.
Doordat het internet zo traag is wordt ook televisie kijken bijna onmogelijk.
Hopelijk weet iemand hoe ik dit op kan lossen, ikzelf denk (gezien de vele klachten hier op het forum) dat de Box 12 niet zo stabiel is als zou moeten.