Skip to main content
Antwoord

Internet via het stopcontact: waar kan ik een DVS bestellen?

• March 13, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Kan iemannd mij vertellen hoe ik aan de  Draadloze Verbindingsset kan komen? ik kan dit nergens op de KPN website bestellen..

Groetjes,

Kevin

Beste antwoord door driemaster

Draadloze verbindingssets bestellen via de KPN site kan niet meer. KPN ondersteunt deze niet meer omdat er zeer veel storingen zijn op de stroomnet. Denk aan zonnepanelen van jezelf of van je buren.   

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Draadloze verbindingssets bestellen via de KPN site kan niet meer. KPN ondersteunt deze niet meer omdat er zeer veel storingen zijn op de stroomnet. Denk aan zonnepanelen van jezelf of van je buren.   

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 13, 2025

Vandaar dus! Zijn er er toevallig andere opties? anders zal ik een hele lang kabel moeten gaan trekken door het huis. -.-

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • March 13, 2025

KPN is gestopt met het leveren van de draadloze verbindingssets. Omdat deze op het huidige energienet icm o.a. zonnepanelen veel problemen kunnen geven. Ik zie dat ze via oa bol nog wel leverbaar zijn. 

Als het mogelijk is, is kabel trekken de beste oplossing.

Als alternatief zou je ook KPN superwifi's kunnen gebruiken. Deze koppelen dan via wifi en op de aanwezig lan poort kan je dan b.v. je TV aansluiten.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 13, 2025

Wellicht kan je je wifi uitbreiden met een paar superwifi punten, die zijn wel te bestellen via de website van KPN https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

• March 13, 2025

Wellicht kan je je wifi uitbreiden met een paar superwifi punten, die zijn wel te bestellen via de website van KPN https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

Kan je beter via MijnKPN doen. Zijn ze iets minder duur.

Nog beter kun je denk ik een Deco setje of zoiets aanschaffen.