Skip to main content

Beste mensen,
Ik heb het volgende probleem. 
Gister heb ik de game genshin impact gespeeld zonder problemen. vandaag kwam een update uit. na deze update kan ik niet meer connecten aan de server. dit probleem ligt niet aan de game of aan mijn modem want beide doen het zonder problemen en mensen die bij andere provides zitten zoals ziggo kunnen wel connecten. mijn vriend die ook bij KPN zit meld het zelfde probleem. 
Kan iemand me helpen?
Mvg Freddy Shams,

 

Zelfde probleem, ook andere games van Hoyoverse werken niet meer sinds vandaag. Met een VPN kan je wel verbinding maken, dus het probleem zit niet by Hoyo’s servers.


Zelfde probleem, ook andere games van Hoyoverse werken niet meer sinds vandaag. Met een VPN kan je wel verbinding maken, dus het probleem zit niet by Hoyo’s servers.

Ja klopt ik heb net ook star rail geprobeerd. Idd. Van werkt maar is heel traag. Dus hoop iets van kpn te horen.


Ik heb ook hetzelfde probleem, gisteren avond kon ik nog gewoon spelen maar sinds vanochtend werken zowel op laptop als via telefoon de games niet via de wifi. Als ik mijn telefoon overzet op 4G van odido doen de games het wel.


Ik heb ook hetzelfde probleem, gisteren avond kon ik nog gewoon spelen maar sinds vanochtend werken zowel op laptop als via telefoon de games niet via de wifi. Als ik mijn telefoon overzet op 4G van odido doen de games het wel.

Bedoel je toegangspunt van odido? Of gewoon andere simkaart


Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet aan de game zelf ligt, maar duidelijk aan het kpn netwerk.


Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet aan de game zelf ligt, maar duidelijk aan het kpn netwerk.

Ah okay thx


Er is een grote storing in NL naar servers in China:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/76660538#76660538

Heeft dus niets met KPN te maken.
Zal wel opgelost worden.