Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Ik wil graag een melding maken over mijn internet.

 

Ik woon op een schip en heb hierdoor niet de mogelijkheid om met het vaste netwerk te verbinden, om in huis wel wifi te hebben, hebben wij er voor gekozen (op advies van jullie) om dit abonnement te nemen en hierbij een wifi modem aan te schaffen. Wij hebben het modem van Huawai. Deze verbinding werkt al 4 jaar uitstekend maar ik heb sinds 2 weken problemen mee. 

 

De verbinding werkt niet meer op verschillende apparaten en valt regelmatig weg. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om het modem uit te schakelen, langere tijd van de stroom af te halen, te resetten en ook de simkaart er al uitgehaald. Helaas heeft dit nog geen positief effect gehad. 

 

Graag hoor ik welke opties jullie hebben om dit probleem op te lossen. Ik werk veel vanuit huis en door de slechte verbinding wordt dit nu erg lastig. 

Voor een snelle(re) oplossing even bellen met 0800 0402 @Vanderhoeven 

Succes.


Hi @Vanderhoeven, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Heb je de Huawei via KPN gekregen? Of is dit een modem die je zelf hebt aangeschaft in combinatie met een mobiel abonnement van KPN? 

Je kunt op onze website meer informatie vinden over de verschillende Huawei routers bijvoorbeeld modellen Huawei B525, Huawei E5785 of Huawei E5186. Mocht je de router via ons afnemen adviseer ik je ook net als JanD om even te bellen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

 

 


Reageer