Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb een nieuw KPN-internetabonnement, dat vandaag in zou gaan. Het lampje ‘internet’ van de KPN-box blijft echter groen knipperen (power en wifi blijven wel groen) en als ik met mijn mobiel/laptop inlog op het wifi-netwerk, doet het internet het niet. De KPN-box is met de grijze kabel direct aangesloten op het ISRA-aansluitpunt. 

 

Is mijn abonnement nog niet ingegaan, of is er een technische oorzaak voor dit probleem? 

 

Alvast bedankt voor het checken!

Hallo @Denise_internet !!!

Wat heb je voor type Box ?

 


Bedankt voor je snelle reactie, @tonymelony. Ik heb een KPN Box 12.


Er vanuit gaande dat het abonnement is ingegaan stel ik voor dat je de BOX ff reset.

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje aan achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Wifi’ en ‘Internet’ weer branden.

 

 

Je kan hem ook resetten door in te loggen in je modem https://mijnmodem.kpn/2.0/gui/#/login/

Ga naar maintenance en factory settings reset.

 


Bedankt voor de tip. Ik heb het modum op beide manieren gereset, maar dat leidt tot hetzelfde resultaat: het groene internetlampje knippert en het internet doet het niet.


Dan niet lang helle KPN belle !!!

0800-0402


Hallo @Denise_internet in de regel krijg je ook een SMS en/of mail dat je verbinding actief is, als je die nog niet hebt gehad is de aansluiting nog niet actief en de werkdag is ook nog niet om.

 


Ik heb de klantenservice net gebeld en het bleek dat de aansluiting van mijn abonnement (voor de tweede keer) is uitgesteld, alleen was ik daar niet van op de hoogte gesteld. Bedankt voor het meedenken!


:ok_hand: