Skip to main content

op 8 aprilavond werd mijn glasvezelverbinding plotseling verbroken en ik heb al de technische ondersteuning gebeld en iemand heeft het vandaag (10 april) gecontroleerd zonder bevindingen, daarna belde KPN mij voor een nieuwe afspraak op volgende dinsdag (16 april) voor verdere controle. Ik heb sinds 8 april geen verbinding meer en op hetzelfde moment dat de verbinding werd verbroken (rond 19.30 uur), zag ik een vrachtwagen van een derde partij onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan een groene doos, die zich op 50-60 meter afstand van mijn huis. Ik betwijfel of dit de reden kan zijn en dat dit eenvoudig door KPN kan worden opgelost. Ik heb geen idee waarom dit zo lang duurt en brengt KPN mij immers hetzelfde bedrag per maand in rekening, omdat ze tekortschieten in het leveren van dit serviceniveau en geen verbinding? dit is een volkomen onaanvaardbare service en mentaliteit.

Hoi @DenizInan, welkom op het forum! Wat naar dat je zonder verbinding zit! Je hebt hierover contact gehad lees ik, en er is gisteren een monteur bij jou thuis geweest. Die heeft het niet kunnen oplossen. Die afspraak voor de 16e, is dat een monteur die bij jou gaat komen? Of is het meer, wat ik een beetje tussen de regels door lees, dat het probleem waarschijnlijk buitenshuis ligt. En dat de afspraak voor de 16e er dan eerder een is waarbij onze netwerkafdeling dingen moet gaan doen. En dat er daarna met jou gecheckt wordt of alles het ook weer doet?

Als dit inderdaad het geval is, dan kan het zijn dat er enkele dagen tussen zitten voordat de netwerkafdeling ruimte heeft in de planning. Wel verwacht ik dat dan de 16e het probleem ook verholpen wordt. 

 

Wat betreft de factuur, natuurlijk hoe je niet te betalen als je diensten het niet doen. Maar, als er een storing ontstaat weten wij niet van te voren hoe lang dit duurt. Dus dan blijft de facturatie gewoon doorlopen. Nadat het probleem is verholpen kun je met dit formulier vergoeding netwerkstoring vergoeding aanvragen voor de periode dat de boel het niet deed. Dit wordt dan op je volgende factuur verwerkt. Mocht het formulier onverhoopt niet (goed) werken, neem dan even weer telefonisch contact op (0800-0402, gratis) dan wordt het handmatig geregeld.


Compensatie is een ander probleem, maar het belangrijkste aan KPN is het gebrek aan betrouwbaarheid en vertrouwen. vandaag (16 april, dinsdag) is weer een beloofde dag voor onderhoud en ik wacht tot de externe aannemer zonder voorafgaande kennisgeving komt opdagen. Ik heb KPN gebeld voor meer informatie maar ze weten niet eens of de dienst komt, en ze zijn ook niet van plan om het te controleren, dat is ronduit een rotzooidienst. Het is ruim een week geleden dat die mysterieuze vrachtwagen langskwam en mijn verbinding verbrak via een aansluitkastje in de straat en KPN is gewoon een incompetent bedrijf om dergelijke problemen op te lossen. Ik heb tientallen vergaderingen gemist en mijn werktaken opnieuw moeten plannen en nog steeds Ik word als een dwaas behandeld en herhaal onophoudelijk mijn postcode en geboortedatum via zinloze telefoontjes van klanten. Ik denk dat dit het einde is van mijn KPN-ervaring en ik stap zo snel mogelijk over naar een andere provider en mijn advies aan degenen die het forum lezen: ren weg van dit vreselijke bedrijf zolang het nog kan. Wie maakt zich op dit moment druk om de verdomde compensatie?


vandaag (16 april, dinsdag) is weer een beloofde dag voor onderhoud en ik wacht tot de externe aannemer zonder voorafgaande kennisgeving komt opdagen.

Wat bedoelt u hier mee? Komt er een monteur? Een monteur van KPN komt altijd volgens afspraak. 

U heeft een glasvezelkastje hangen? Wat doen de lampjes op dat kastje?


Ik denk dat je het probleem nog lang niet begrijpt. Omdat KPN al langskwam en het probleem niet kon constateren, heeft KPN een externe opdrachtnemer opdracht gegeven om het probleem op deze dag (16 april) tussen 08.00 en 12.00 uur te controleren. Dit is vorige week telefonisch beloofd. Nu is er niemand die bevestigt dat er een dienst wordt geleverd, omdat KPN beweert dat ze de planning van de aannemer niet kunnen volgen omdat het een andere entiteit is, die eenvoudigweg een uitbestede arbeid is. Ik heb nu al meer dan een week ernstige beveiligingsproblemen in huis zonder te weten dat dit opgelost gaat worden. De reden voor deze plotselinge verbindingsonderbreking is volgens mij een andere dienst van het bedrijf, die onderhoudswerkzaamheden heeft uitgevoerd aan een groene doos aan de hoofdstraat, die 70 meter dicht bij mijn huis ligt. Maar dat was vorige week en de tijd vliegt. Ik verdien in ieder geval een goede opvolging en update door KPN. Nu is de service trouwens gearriveerd, er kwamen drie vrolijke heren met de groene hesjes langs als de magische elfjes, hoop dat ze het probleem oplossen, maar dit weerhoudt mij er niet van om over te stappen naar een ander bedrijf. Het is volkomen onbetrouwbaar en tijdrovend, zelfs in de 21e eeuw.


Ik denk dat je het probleem nog lang niet begrijpt. Omdat KPN al langskwam en het probleem niet kon constateren,

Dat komt doordat u het niet vertelt. Is er dus een monteur van KPN geweest? U heeft het woord "monteur" nergens genoemd.

heeft KPN een externe opdrachtnemer opdracht gegeven om het probleem op deze dag (16 april) tussen 08.00 en 12.00 uur te controleren. Dit is vorige week telefonisch beloofd. Nu is er niemand die bevestigt dat er een dienst wordt geleverd, omdat KPN beweert dat ze de planning van de aannemer niet kunnen volgen omdat het een andere entiteit is, die eenvoudigweg een uitbestede arbeid is.

En wat is nu het probleem? U weet dus dat die vandaag tussen 8 en 12 komt. Dat is dus gewoon een afspraak. Als die afspraak er is, waarom gaat u dan überhaupt nog een keer bellen voor een bevestiging van die afspraak? Waarom zo moeilijk doen?


omdat ik gebruik maak van mijn onbetaalde verlofrechten om op de beloofde tijd thuis te zijn terwijl er vorig jaar verschillende gevallen waren. KPN kwam niet en er was geen melding, dus verwacht niet dat ik tijd en geld verlies alleen door jouw verdomde werk ethiek


Ja, het staat gewoon in de algemene voorwaarden van KPN dat de verbinding het soms misschien niet doet.

5.1 Beschikbaarheid en werking van de dienst

We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening zo goed mogelijk verloopt. Maar het is technisch onmogelijk om elke storing of beperking van onze dienstverlening te voorkomen. Soms heeft een storing een lange herstelperiode. Bijvoorbeeld als gevolg van een kabelbreuk door graafwerkzaamheden of een technische storing. U kunt dan gedurende die periode mogelijk geen gebruik maken van diensten via uw mobiele en/of vaste aansluiting, zoals internet, telefonie of tv.

Kunt u niet gewoon op de hotspot van uw mobiele telefoon doorwerken? 


een prima oplossing nietwaar, leunend op het netwerk van andere providers, ik ben gewoon klaar met je, val me niet meer lastig

 

Admin: bericht bewerkt nav huisregels rondom taal en gedrag


laat die verdomde compensatielink gedaan worden, want de verbinding is nu na 8 dagen opgelost en met de wetenschap dat het een kapotte kabelprobleem in de straatdoos is

 

Admin: bericht bewerkt nav huisregels rondom taal en gedrag


een prima oplossing nietwaar, leunend op het netwerk van andere providers,

Wat bedoelt u met "netwerk van andere providers"? KPN heeft zelf een mobiel netwerk. En als u geen onbeperkt internet heeft kunt u nog een gratis extra grote databundel van KPN krijgen ook bij een storing. 


jammer dat niemand mij dat heeft aangeboden, maar het verandert niets aangezien ik al een onbeperkt mobiel abonnement heb bij een andere aanbieder. het ding over hotspot-verbindingen, ze werken als je thuis bent en de beveiligingscamera's, en alle huishoudelijke apparaten die op mijn netwerk zijn aangesloten, moeten omgeleid worden naar de hotspot. Waarom moet ik deze uitdagingen aangaan in plaats van een snelle onderhoud bij KPN? je hoeft je vreselijke bedrijf hier niet te verdedigen anders duurt dit gesprek voor altijd, ik ben voor ongeveer een maand klaar met KPN en nooit meer met deze slimmeriken.


het is volkomen onaanvaardbaar en een schande dat iemand langer dan een week zonder verbinding zit. er is duidelijk sprake van een gebrek aan vertrouwen in de betrouwbaarheid en beloftes van kpn. ik moet niet de schuld op mij nemen dat deus ex machina de infrastructuur beschadigt. Als je je infrastructuur zo kwetsbaar achterlaat, moet je daar ook zeer snelle oplossingen en oplossingen voor vinden, het is niet de klant die de prijs betaalt... het probleem moet worden opgelost met dezelfde intensiteit en snelheid van de mislukkingsgebeurtenis, we leven niet meer in de jaren tachtig, ik denk dat dit forum ook behoorlijk nutteloos is, aangezien ik hier een koude pedante benadering heb gezien in plaats van probleemoplossing, kun je maar beter worden vervangen door bots over een paar jaar.


Goedemorgen @DenizInan , ik heb enkele berichten van je bewerkt of verwijderd omdat deze tegen de huisregels in waren. Laten we het vooral netjes en constructief houden, alvast bedankt!


verwijder alles wat je wilt, sorry voor mijn beledigende woorden, ze zijn volledig richting het bedrijf, ik respecteer wat je daar doet, maar het werkt gewoon niet goed. Ik ga volgende maand overstappen naar een andere provider, dus alles goed


Reageer