Skip to main content

Goedenavond,

Sinds ongeveer een week heb ik geen internet meer. Geprobeerd modem en NT kastje te resetten en ook met een ander modem geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Ik heb een filmpje gemaakt van het kastje en het modem maar dat is te groot op te uploadenĀ šŸ˜…

Het lijkt er voor mij op dat het modem steeds opnieuw opstart. Eerst geen lampje. Dan middelste (power) rood, dan middelste groen en dan gaat het linker lampje groen knipperen, vervolgens branden alle lampjes behalve middelste kort groen en dan begint het weer opnieuw.

Met KPN gebeld en ze denken dat het aan het modem ligt. Ik heb echter eenzelfde modem geprobeerd en die doet precies hetzelfde. Er zou wel signaal zijn.

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Bij voorbaat dank!

Gr. RenƩ

Met KPN gebeld en ze denken dat het aan het modem ligt.

En krijgt u nu dus een anderĀ modem?Ā 


Ik kan inderdaad een nieuw modem ophalen - hetgeen ik nog niet heb kunnen doen - maar omdat ik met een ander modem exact dezelfde problemen, vraag ik me af of dat verschil gaat maken.


Ik kan inderdaad een nieuw modem ophalen - hetgeen ik nog niet heb kunnen doen - maar omdat ik met een ander modem exact dezelfde problemen, vraag ik me af of dat verschil gaat maken.

Nee. Het gaat waarschijnlijk geen verschil maken. Maar zolang u het niet probeert komt u bij KPN niet verder.

Gewoon braaf dat modem ophalen, proberen, dan kunt u weer bellen en zeggen "het werkt nog niet". Dan krijgt u een monteur.Ā 


Hoi @RZ1985Ā . Heb je dat nieuwe modem al geprobeerd?


Reageer