Skip to main content

Opnieuw bewijst KPN niet in staat te zijn om internet te leveren. Na een verdubbeling van de internet snelheid werkt internet niet meer. Klassieke KPN onkunde. Is er een ander bedrijf in Nederland dat wel in staat is/bereid is om internet te leveren?

Kan dat nou echt niet wat sympathieker? Het klinkt zo zuur. Vertel nou gewoon wat er aan de hand is. Het kpnnetwerk is één van de beste ter wereld maar misschien zijn er omstandigheden waardoor het bij jou niet lukt.


Kun je ook dat “opnieuw” toelichten? Verder sluit ik me aan bij @Joep1965 


Kan dat nou echt niet wat sympathieker? Het klinkt zo zuur. Vertel nou gewoon wat er aan de hand is. Het kpnnetwerk is één van de beste ter wereld maar misschien zijn er omstandigheden waardoor het bij jou niet lukt.

Ps Daarnaast ook 1 vd de meest duurzaamste en groenste provider ter wereld. Probeer als je wil idd even toe te lichten waar je precies tegen aan loopt dan kan men hier met je meedenken.. @RRKL


Hi @RRKL, ik kan alleen zeggen dat dat niet positief klinkt. Verder heb ik, net als anderen hier, te weinig informatie van je gekregen om er echt iets over te kunnen zeggen. We weten hier op het forum alleen wat jij ons vertelt. We hebben veel behulpzame gebruikers die graag anderen op weg helpen. Dat wordt lastig zonder informatie over wat er precies speelt.

Als je nog hulp of advies nodig hebt, deel dan meer over wat er aan de hand is, welke apparatuur je hebt, wat je al geprobeerd hebt, en andere informatie die van belang is. Als je meteen hulp nodig hebt omdat je internetverbinding niet werkt, bel dan met onze klantenservice op 0800-0402. Onze collega's daar helpen je verder.