Skip to main content
Beantwoord

Internet werkt niet, mogelijk probleem met DSL aansluiting

• May 19, 2026
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo. Mijn internet werkt plotseling niet meer. Wifi verbindt, maar er is geen internet op telefoon of tv. De DSL-verbinding werkte eerst goed en stopte ineens. Het internetlampje op de modem knippert. Ik heb de modem opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Ik denk dat de DSL-aansluiting of wandcontactdoos misschien los of kapot is. Ik spreek geen goed Nederlands, daarom vraag ik hulp via chat. Kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Wifi 37, welkom op de community. In zo'n situatie is telefonisch contact (bijvoorbeeld via een terugbelafspraak) het snelste om de verbinding na te kijken en zoals in dit geval een monteur in te plannen. Dat is via die weg al gelukt voordat wij bij jouw topic zijn 🙂

Is de monteur inmiddels geweest, en heeft deze het kunnen verhelpen?

8 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 19, 2026

Je zit momenteel nu op het forum. Je kan proberen te bellen met KPN op 0800-0402, en zeg dan 'medewerker spreken'. Een medewerker kan je dan verder helpen. Hopelijk ook in het Engels als je dat beter ligt. 

• May 19, 2026

Beste ​@Wifi 37 even bellen met 0800 0402 en zeggen dat je geen internet hebt.

Je kunt ook via de MijnKPN-app ingeven dat je geen internet hebt.

Niet over wifi praten, gewoon: je hebt geen internet.

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2026

Bedankt voor uw reactie. Ik heb het inmiddels op een andere manier geregeld en heb geen verdere hulp meer nodig. Dit onderwerp mag gesloten worden. Bedankt.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 19, 2026

Veel succes verder. Op welke manier heb jij nu geregeld? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2026

Bedankt voor uw hulp en reacties. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met KPN en er komt een monteur om het probleem te controleren. Bedankt voor het meedenken en een fijne dag verder!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Wifi 37, welkom op de community. In zo'n situatie is telefonisch contact (bijvoorbeeld via een terugbelafspraak) het snelste om de verbinding na te kijken en zoals in dit geval een monteur in te plannen. Dat is via die weg al gelukt voordat wij bij jouw topic zijn 🙂

Is de monteur inmiddels geweest, en heeft deze het kunnen verhelpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

Goedemiddag, ik wil even laten weten dat alles weer in orde is. De monteur heeft gebeld en aangegeven dat er buiten op straat een kabel of storing kapot was. Dit is inmiddels gerepareerd en alles werkt weer normaal. Bedankt voor de hulp.

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat de monteur het heeft kunnen verhelpen ​@Wifi 37, dat het iets buitenshuis was verklaart waarom het niet werkte. Gelukkig heeft de monteur het opgelost en werkt het nu weer naar behoren!

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂